نام شما:
ایمیل مقصد:

عبدالعزیز آل شیخ رئیس هیئت علمای مسلمانان و مفتی اعظم پادشاهی عربستان سعودی نسبت به

عبدالعزیز آل شیخ رئیس هیئت علمای مسلمانان و مفتی اعظم پادشاهی عربستان سعودی نسبت به "آسان پنداشتن ارتکاب جنایت قتل" از سوی گروههای افراطی مدعی اسلام شدیدا هشدار داد.


گروه: گفتگو و تعامل تمدن ها و ادیان
تاریخ درج: 1393/5/19
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

گروه بين‌الملل: عبدالعزیز آل شیخ رئیس هیئت علمای مسلمانان و مفتی اعظم پادشاهی عربستان سعودی نسبت به "آسان پنداشتن ارتکاب جنایت قتل" از سوی گروههای افراطی مدعی اسلام شدیدا هشدار داد.وی گفت: گروههای تندرو با هدف ترویج فتنه و فساد در کشورهای اسلامی توسط دستگاههای اطلاعاتی بین المللی ساخته شده اند. به گزارش روزنامه "الشرق الاوسط"، رئیس هیئت علماء مسلمانان که در خطبه روز جمعه در مسجد "ترکی بن عبدالعزیز" در ریاض سخنرانی می کرد، اظهار داشت: "جایز نیست که مومنی به عمد اقدام به قتل مومن دیگری کند. ایمان واقعی باید به خون مسلمانان احترام بگذارند. در غیر این صورت آن ایمان ناقص، و با ایمان واقعی در تضاد است".

رئیس هیئت علمای مسلمانان اظهار داشت: ما شاهد پخش تصاویری از صحنه های وحشتناک و مشمئز کننده و توهین آمیز از گروه های تندرو بوده ایم. این تندروها در واقع دشمنان درجه یک اسلام هستند. آنها با انتشار این تصاویر وحشتناک از طریق رسانه ها، نشان می دهند که چگونه مسلمانان همدیگر را می کشند. افرادی که این جنایات را مرتکب می شوند در واقع تربیت یافته گان دستگاههای اطلاعاتی بین المللی هستند که هدف اول آنها ریختن خون مسلمانان است. آنچه این افراد مرتکب می شوند یک جنایت است و دین مبین اسلام و شریعت اسلامی از اعمال جنایتکارانه آنها به دور است. الشیخ همچنین تاکید کرد که بر هر مسلمانی واجب است که راه و روش و طرز تفکر این گروه ها را رد کند.

مفتی عربستان سعودی افزود: این گروه ها از اسلام به عنوان سرپوشی برای جنایت هایشان استفاده کردند.با این ادعا که آنچه انجام می دهند جهاد است در حالی که این جهاد نیست بلکه دشمنی علیه اسلام و نوعی ظلم و بی عدالتی است. تجاوز یک جهاد نیست. مفتی اعظم سعودی به جوانان مسلمان هشدار داد که فریب این گروههای افراطی را نخورند. هدف آنها نشر فتنه و فساد در میان مسلمانان است.

 
بستن http://www.modarair.com/news/گفتگو/عبدالعزیز-آل-شیخ.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498388     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: