نام شما:
ایمیل مقصد:

مربی تیم آمریکا: مردم ایران عالی هستند/ بسیار مشتاقم باز به ایران بیایم

مربی تیم آمریکا: مردم ایران عالی هستند/ بسیار مشتاقم باز به ایران بیایم


گروه: گفتگو و تعامل تمدن ها و ادیان
تاریخ درج: 1394/4/1
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

جان اسپراو: "اولین برداشت من از ایران این بود که همه به شکل فوق‌العاده ای مهمان‌نواز هستند. همه خیلی خوب بودند. تلاش زیادی داشتند که مطمئن شوند ما تجربه خوبی در این سفر داشته باشیم. ما از این سفر خیلی لذت بردیم . این فرصت را داشتیم که شهر را ببینیم، به برج میلاد رفتیم و مقداری در مورد تهران آموختیم و فکر می‌کنم این برای ما خوب بود و در کوه‌پایه‌های تهران هم ناهار خوبی خوردیم.
ما دوست داشتیم این کارها را انجام دهیم زیرا همه می‌دانیم که تصویری که رسانه‌ها از روابط ایران و آمریکا ارائه می دهند نادرست است. احتمالا برای هر دو طرف هم همینطور است.
چیزی که من می‌دانم و پارسال و امسال آموخته‌ام این است که روابط بین ملت ایران و آمریکا به هیچ وجه بازتابی از روابط بین دولت‌هایشان نیست و مردم ایران مردمی عالی هستند که با ما با مهربانی رفتار کردند و فکر می‌کنم که ما هم همین رفتار را نشان دادیم چون آمریکا هم کشوری عالی با مردمی عالی است.
بله اینجا جای بسیار خوبی است و پیامی که ما به خانه می‌بریم این است : سفر بی‌نظیری بود و بسیار مشتاقیم که دوباره به اینجا بیاییم و فکر می‌کنم درک بهتری از آنچه داخل و خارج ورزشگاه می‌گذرد پیدا کرده‌ایم."

بستن http://www.modarair.com/news/گفتگو/مردم-ایران.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498279     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: