نام شما:
ایمیل مقصد:

اصرار عسگراولادی بر مواضع اخیر خود : موسوی و کروبی مجرم نیستند / آنها که بر مرکب احساس سوارند در آن دنیا نمی‌توانند جواب مرا بدهند

اصرار عسگراولادی بر مواضع اخیر خود : موسوی و کروبی مجرم نیستند / آنها که بر مرکب احساس سوارند در آن دنیا نمی‌توانند جواب مرا بدهند


گروه: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع.
تاریخ درج: 1391/10/26
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

آفتاب: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

در انگلیس و فرانسه، مسیحیت به اقلیت مذهبی تبدیل خواهد شد 

وی با اشاره به آیاتی از سوره توبه گفت: خداوند در یکی از این آیات خطاب به پیامبر می‌فرماید "اگر یکی از مشرکین از تو پناه بخواهد، بپذیر تا کلام خدا را بشنود و هرگاه آماده رفتن شد، او را در حفاظت کامل به مأمنش برسان". امروز اسلامی که به ما رسیده است، حتی در کشورهای غربی نیز رسوخ کرده و مسیحیت در غرب در حال تبدیل شدن به اقلیت مذهبی است و اسلام‌گرایی برای غربی‌ها یک خطر جدی محسوب می‌شود.

عسگراولادی افزود: امروز اسلام به جایی رسیده است که در انگلستان شاید تا یک سال دیگر و در فرانسه تا چند سال دیگر مسیحیت به اقلیت مذهبی تبدیل خواهد شد، بنابراین اسلام‌ستیزی غرب نیز که وجهه همت آن قرار گرفته است، به خاطر ترس از جهانی شدن اسلام است. آنها نمی‌توانند جلوی گرایش نسل جوان به اسلام را بگیرند.

آیا درست است که افراد را گروه گروه از جامعه و اسلام برانیم؟ 

وی با بیان اینکه اسلام از روز غربت موظف بوده که دوستان و هوادارانش را نگه دارد، افزود: خداوند به پیامبر می‌گوید "حتی اگر یک مشرک به تو پناه آورد، به او پناه بده". حال اگر ما اینجا بی‌توجه به این مساله افراد را گروه گروه را از جامعه خود و از اسلام جهانی عقب بزنیم و دور نگه داریم، آیا این درست است؟ گاه شعارهایی که داده می‌شود در چارچوب تعصبات گیر افتاده است اما اگر می‌خواهیم اساس را بر این بگذاریم که اسلام همانگونه که امام (ره) می‌خواست جهانی شود، باید به گونه دیگری عمل کنیم.

همه دوره های انتخابات را آزاد می‌دانم 

این فعال سیاسی با انتقاد از برخی رسانه‌ها به دلیل انعکاس ندادن صحیح و کامل سخنانش، اظهار کرد: من همه دوره های انتخابات را آزاد می‌دانم؛ حتی آنجا که خودم نامزد بودم و رای نیاوردم، به کسانی که در انتخابات پیروز شده بودند تبریک گفتم. انتخابات را آزاد می‌دانم و البته هیچ کار بشر بی‌اجبار نیست. در یکی از دوره‌های مجلس که من شرکت کرده بودم و رونوشت آرا را داشتم، شورای نگهبان به من گفت که من رای نیاورده‌ام اما من با اینکه مدارکی داشتم ولی زمانی که شورای نگهبان گفت که رای نیاورده‌ام، قبول کردم چراکه معتقدم شورای نگهبان باید حرف آخر را بزند.

وی اضافه کرد: من حتی در انتخابات که رای نیاوردم، نگفتم که آزاد نبوده. ما انتخابات آزاد داشته‌ایم و داریم. عمده انتخابات به این صورت بوده است که یک سلیقه دیگر کشور را اداره می‌کرد اما رای اکثریت را سلیقه دیگر به دست آورده است.

برخی گفتند مواضع من برای بیرون آوردن موسوی و کروبی از حصر خانگی است 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتقاداتی که درباره مواضع اخیر وی بویژه در مورد میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده بود، گفت: در مجلس، سید بزرگواری که فامیلی‌اش هم بزرگواری است، شدیدا به من تاخته بود بدون آنکه اسمی از من ببرد. او گفته بود که کسی نمی‌خواهد من (عسگراولادی) را از اصولگرایی کنار بزند ولی با این کارها من خودم را کنار خواهم زد. او گفته بود که من می‌خواهم کف روی آب باشم و می‌گفت که اصلا ذهنیتم عوض شده است.

عسگراولادی با بیان اینکه "این نماینده محترم از سرزمینی است که مردم بزرگواری دارد"، اظهار کرد: اما ایشان خیلی ساده نگاه کرده است و خیال کرده تاریخ اسلام جهانی به یک سلیقه محدود می‌شود، در حالی که گستره اسلام‌خواهی و امامت و ولایت به پهنای زندگی مسلمانان ایرانی است.

وی با بیان اینکه "من می‌خواهم جواب «کف روی آب» را با نقل سخنی از امام (ره) بدهم"، افزود: امام (ره) فرمودند اگر شما را از در بیرون کردند، از پنجره وارد شوید، اگر از پنجره بیرون کردند، زاویه‌ای پیدا کنید و از آن وارد شوید. شما مثل ریگ ته جوی بمانید. شما برای تصفیه آب هستید. اینکه شما را کجا راه می‌دهند یا نه، به فکر آن نباشید. شما باید بمانید و آب را تصفیه کنید.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه "برخی گفتند که سخنان من برای تبرئه اهل فتنه و بیرون آوردن موسوی و کروبی از حصر خانگی و تطهیر این دو است"، گفت: من چنین منظوری ندارم و چنین حرفی نزده‌ام. اینها وظایف دستگاه‌های امنیتی و قضایی است. البته من به عنوان خادم کوچکی در هیات منصفه و خادم ۲۱ نفر عضو هیات منصفه هستم.

موسوی و کروبی را در فتنه ۸۸ مجرم نمی‌شناسم 

وی تاکید کرد: من باید منصفانه به مسائل بپردازم و از مرده باد و زنده باد اثر نپذیرم. نباید زنده‌باد به من سرعت ببخشد یا مرده‌باد کُند کنَد. من به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارم نظر حقیقی خودم را بگویم. فتنه اتفاق افتاد و موسس فتنه، آمریکا، اسرائیل و انگلیس بودند. ما چهار نامزد داشتیم که تبلیغات زهرآگین دشمن دو نفر از اینها را مفتون کرد، یعنی فتنه‌زده شدند نه فتنه‌گر.

عسگراولادی تاکید کرد: من به عنوان یک شهروند اظهارنظر کردم و به عنوان یک عضو هیات منصفه می‌گویم که من موسوی و کروبی را در فتنه ۸۸ مجرم نمی‌شناسم. آیا نباید این را بگویم، چون به من انتقاد می‌کنند؟

آفتاب لب بامم 

این فعال سیاسی در ادامه صحبتهای خود گفت: من رفتنی‌ام و آفتاب عمرم لب بام است. دیری نخواهد پایید که دیگر نیستم. من برای قبر، برزخ و قیامت جواب می‌خواهم و این آقایانی که بر مرکب احساسات سوارند در آن دنیا نمی‌توانند جواب مرا بدهند.

مواضعم را با «آرم حبیب‌الله عسگراولادی» مطرح کرده‌ام 

وی افزود: من برای بیان نظراتم از حزب موتلفه یا کمیته امداد یا جبهه پیروان یا حتی اصولگرایان خرج نکرده‌ام. من با «آرم حبیب‌الله عسگراولادی» این حرف‌ها را زده‌ام

بستن http://www.modarair.com/news/میراث/عسگراولادی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496100     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: