نام شما:
ایمیل مقصد:

حسین زارع صفت، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی: در امر گردشگری مجبور به تغییر نگرش، رویه و رفتار هستیم و برندسازی امری ضروری است.

حسین زارع صفت، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی: در امر گردشگری مجبور به تغییر نگرش، رویه و رفتار هستیم و برندسازی امری ضروری است.


گروه: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع.
تاریخ درج: 1395/1/27
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 2

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، حسین زارع‌صفت شب گذشته در اولین همایش آشنایی با تمایزات، توانمندی‌ها و خدمات قطارهای پنج ستاره که در تالار ابن سینا برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در ایران عرضه‌کننده با مصرف‌کننده حمل و نقل رابطه ندارند و هریک فعالیتی جدا را در پیش گرفته است. زنجیره خدمات سفر باید با یکدیگر مرتبط باشند، این زنجیره باید توسعه پیدا کند و تمامی ذی‌نفعان و مصرف‌کنندگان قطار شناسایی شوند.
 
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: اگر فعالیت‌ها به خوبی شروع شوند اما ارتباط خوب و مناسبی با مصرف کننده شکل نگیرد، به هیچ عنوان موفق نخواهیم شد. درحال حاضر در زمینه ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه مشکلات فراوانی داریم اما از هشت ایستگاه‌ موجود در استان نیز به درستی استفاده نمی‌کنیم.
  
وی قطار گردشگری را موقعیتی مهم در دنیا دانست و گفت: علاوه بر انجام کار حرفه‌ای و ماندگاری در امر خدمات باید به مسئله بهره‌برداری از ظرفیت کنونی نیز پرداخته شود. اولین قطار گردشگری استان در روز 25 فروردین به مقصد نیشابور، مشهد را ترک کرد. ایستگاه‌های قطار در مبدا، بین‌راهی و مقصد در سراسر استان و کشور باید در امر خدمات گردشگری فعالیت بیشتر داشته باشند.
 
زارع‌صفت به ظرفیت‌ بالای قطارها برای تعریف تور و تورگردانی در آن‌ها اشاره و تاکید کرد: در امر گردشگری مجبور به تغییر نگرش، رویه و رفتار هستیم و برندسازی امری ضروری است. 
 

بستن http://www.modarair.com/news/میراث/زارع-صفت.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497419     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: