نام شما:
ایمیل مقصد:

احمدی‌نژاد ، پدیده‌ای غیرقابل پیش‌بینی و 3 حرف کلیدی در باره کاراکتر او !

احمدی‌نژاد ، پدیده‌ای غیرقابل پیش‌بینی و 3 حرف کلیدی در باره کاراکتر او !


گروه: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع.
تاریخ درج: 1391/10/26
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

 

گروه سياسي: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران و نماینده سابق مجلس گفت: «از روزی که آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۴ رئیس‌جمهور شدند، همه ایشان را به عنوان پدیده ای غیرقابل پیش‌بینی معرفی می‌کنند. ایشان در طول هفت سال و نیم گذشته نشان داده که غیرقابل پیش‌بینی است و فردا نیز از این امر مستثنی نمی باشد.»
احمدی‌نژاد، پدیده‌ای غیرقابل پیش‌بینی
سیدرضا اکرمی گفت: از روزی که آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۴ رئیس جمهور شدند، همه ایشان را به عنوان پدیده ای غیرقابل پیش بینی معرفی مي‌کنند. ایشان در طول هفت سال و نیم گذشته نشان داده که غیرقابل پیش بینی است و فردا نیز از این امر مستثنی نمي‌باشد. این نماینده سابق مجلس گفت: «بنده در رابطه با آقای احمدی‌نژاد سه حرف کلیدی دارم. اول اینکه آقای احمدی‌نژاد خودمحور است و هر چه خود تشخیص دهد و انتخاب کند و هر چه خود بپذیرد طبق همان عمل مي‌کند.»
وی ادامه داد: «دوم اینکه ایشان تاکنون سخنگو بوده و پاسخگو نبوده است. آقای احمدی‌نژاد نه پاسخگوی مجلس و قانون بوده و نه پاسخگوی مردم بوده است. لذا چون ایشان سخنگو بودند، ایشان را به اینجا رسانده است که یک طرفه جلو بروند.»
وی افزود: «سوم آنکه اکنون روزهای آخر ریاست‌جمهوری ایشان است و آقای احمدی‌نژاد کم آورده است. یعنی واقعا نتیجه مطلوبی از آنچه که ایشان تصور مي‌کردند یا مي‌خواستند، بدست نیامده است.»
اکرمی خاطرنشان کرد: «بالاخره همه مي‌دانند درآمد هفت و نیم سال آقای احمدی‌نژاد از نفت و گاز معادل درآمد ۹۵ سال گذشته بوده است؛ در حالی که علیرغم این درآمد کارهای زیربنایی و زیرساخت ها انجام نگرفته است.»
وی تصریح کرد: «لذا اکنون آقای احمدی‌نژاد یا دنبال فرافکنی است یا به دنبال وعده گیری برای آینده است. بدین معنا که کسانی بیایند که همین مسیر وی را ادامه دهند تا شاید بتوانند تا حدودی جبران کنند.»
بستن http://www.modarair.com/news/میراث/1391-10-26-13-54-58.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496060     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: