نام شما:
ایمیل مقصد:

شهردار نیشابور: هر گردشگر با خود 15 شغل می‌آورد

شهردار نیشابور: هر گردشگر با خود 15 شغل می‌آورد


گروه: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع.
تاریخ درج: 1394/5/5
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، حسینی در نشست خبری خود با خبرنگاران که در محل شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: مطبوعات نیز در این زمینه بسیار مهم هستند چرا که انعکاس‌دهنده نظرات مردمی هستند و حتی مطبوعات می‌توانند هدایت‌گر نیز باشند؛ نقد منصفانه و رعایت اعتدال نکته‌ای است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: نیشابور شهر با عظمتی است و در تمام بخش‌ها پیشتاز است؛ در زمینه گردشگری باید نقاط ضعف و قوت را شناخت و شهر را به سمت پیشرفت هدایت کرد؛ ما در بحث گردشگری در حالی که پتانسیل بسیار بالایی داریم اما با آنچه باید باشیم خیلی فاصله داریم.
حسینی اظهار کرد: هر گردشگر با خود 15 شغل می‌آورد و ما باید به توانمندی وضعیت اقتصاد مردم فکر کنیم که در اقتصاد شهرداری هم موثر است و این مهم باید پیگیری شده و با همکاری همه به دست خواهد آمد.
شهردار نیشابور اضافه کرد: سرمایه ما از جیب مردم است اگر ریالی هم خرج می‌کنیم باید عادلانه باشد و قرار نیست که هرچه درمی‌آوریم حقوق بدهیم؛ ما باید ساختار انسانی خود را آماده کنیم و کسانی را در بدنه شهرداری داشته باشیم که متخصص و مدیر باشند.
وی در رابطه با تشکیل سازمان‌ها گفت: سازمان‌ها مستقل شده‌اند اما خودکفا نیستند؛ ما می‌خواهیم  سازمان‌هایی مثل عمران و تاکسیرانی و سازمان‌های دیگر مستقل و خودکفا باشند وگرنه چرا اصلاً باید تشکیل شوند؟ اگر سازمان عمران ما قوی باشد، می‌توانم در شهرهای دیگر پروژه برداریم.
حسینی با بیان اینکه برای ایجاد یک مدیریت واحد شهری تمام ارگان‌های ذی‌ربط باید تقویت کننده یکدیگر باشند و همه با هم همکاری کنیم، اظهار کرد: عزل و نصب‌ها در هر مدیریتی طبیعی است و هرجا ضرورت و الزام باشد هر مسئولی این کار را می‌کند اما شهرداری جای کار سیاسی نیست؛ ما یک نهاد خدمت‌گزار هستیم و آنچه اهمیت دارد، کار است.
وی به انجام برخی پروژه‌های لازم در شهر اشاره کرد و گفت: برون‌سپاری و واگذاری به بخش خصوصی یکی از دغدغه‌های ماست.

 

بستن http://www.modarair.com/news/میراث/خبرگزاری.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498189     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: