نام شما:
ایمیل مقصد:

غفوری​فرد : نمی​دانم کسانی که به خاتمی تهمت​ها زده​اند چطور می​خواهند پاسخ خدا را بدهند

غفوری​فرد : نمی​دانم کسانی که به خاتمی تهمت​ها زده​اند چطور می​خواهند پاسخ خدا را بدهند


گروه: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع.
تاریخ درج: 1391/11/1
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1
مثلا نسبت​های زیادی به آقای خاتمی داده شده است. از ارتباطش با اسرائیل، کمونیست​ها و بهایی گرفته تا پول گرفتن از عربستان و آتش زدن قرآن، پرچم ایران و امام حسین و حتی پاره کردن عکس امام! من نمی​دانم کسانی که چنین تهمت​هایی زده​اند چطور می​خواهند در پیشگاه خدا جوابگو باشند. مگر می​شود که ایشان قرآن آتش بزند؟

آفتاب: عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اتهام زنی به خاتمی مبنی بر دریافت پول از عربستان گفت: شنیده​ام که پادشاه عربستان هم گفته مدارک این پول دادن​ها را به آنها هم بدهیم! 

به گزارش خبرآنلاین، حسن غفوری​فرد نماینده سابق تهران در مجلس، در پاسخ به سوالی که به بخری گمانه​زنی​ها درباره نامزدی سیدمحمد خاتمی اشاره داشت، گفت: می​دانم آقای خاتمی این نگرانی را دارد که اگر به عرصه بیاید و نامزد شود، تایید صلاحیت نشود. نمی​دانم که تایید صلاحیت بشود یا نشود اما فکر می​کنم که به دلیل همین نگرانی خودش نامزد نمی شود. در انتخابات دور قبل هم که این مشکلات نبود و مسائل سال ۸۸ رخ نداده بود، پس از اعلام نامزدی کوتاه مدتی، به هر دلیلی احساس کرد که به صلاح نیست ادامه دهد و کناره گیری کرد. الان هم فکر نمی کنم که خاتمی خودش به عرصه بیاید. اما این احتمال هست که کسی با حمایت آقای خاتمی و توسط آقای خاتمی اجماع بین اصلاح طلبان بوجود بیاید تا از این نامزد حمایت کنند. 

وی در بخشی از این گفت و گوی مفصل با اشاره به اینکه فاصله بین دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا خیلی زیاد شده است، ادامه داد: مثلا نسبت​های زیادی به آقای خاتمی داده شده است. از ارتباطش با اسرائیل، کمونیست​ها و بهایی گرفته تا پول گرفتن از عربستان و آتش زدن قرآن، پرچم ایران و امام حسین و حتی پاره کردن عکس امام! من نمی​دانم کسانی که چنین تهمت​هایی زده​اند چطور می​خواهند در پیشگاه خدا جوابگو باشند. مگر می​شود که ایشان قرآن آتش بزند؟ واقعا آقای خاتمی با بهایی​ها ساخت و پاخت داشته است؟ ممکن است بین اصلاح طلبان، پنج نفر یا ۱۰ نفر چنین ارتباطی داشته باشند، اما نباید این موارد را به همه آنها تعمیم داد. یکی از راه های دشمن برای اختلاف افکنی این است که برخی افرادش را در یک گروه و برخی دیگر را در گروه مقابل نفوذ می دهد تا این دو گروه را با هم به دعوا بیاندازند! 

به گفته وی، تا این مسائل مشخص نشود و کسانی که مرتکب جنایاتی مثل آتش زدن قرآن یا اهانت به عزاداری حضرت سیدالشهدا شدند، مشخص نشوند و تا اصلاح طلبان رسما و به طور شفاف این کارها را محکوم نکنند و از آنها تبری نجویند، هیچ امکانی برای نزدیک شدن دو طیف وجود ندارد. 

غفوری​فرد افزود: به نظر اینجانب کوتاه​ترین و آسان​ترین راه برای اصلاح‌طلبان محکومیت فتنه عاشورای سال ۸۸ و تبری از کسانی است که این فاجعه را ایجاد کرده​اند می​باشد. 

عضو حزب موتلفه در واکنش به اینکه «برخی از این مسائل از جمله پول گرفتن خاتمی از عربستان از تریبون​های مختلف حتی نماز جمعه هم مطرح شد»، نیز گفت: بله. من حتی شنیده​ام که پس از آن پادشاه عربستان هم گفته بود که مدارک این پول دادن​ها را به آنها هم بدهیم!

بستن http://www.modarair.com/news/میراث/1391-11-01-20-27-08.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498299     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: