نام شما:
ایمیل مقصد:

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اتحاديه‌ها و تشكل‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري در پايتخت معنوي ايران در برنامه‌ريزي‌ها براي مشهد 2017 مشاركت فعال خواهند داشت.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اتحاديه‌ها و تشكل‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري در پايتخت معنوي ايران در برنامه‌ريزي‌ها براي مشهد 2017 مشاركت فعال خواهند داشت.


گروه: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع.
تاریخ درج: 1394/6/2
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، حسين زارع‌صفت با بيان اين مطلب در جلسه مشترك اين اداره كل و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي در خصوص برنامه‌هاي مشهد 2017 گفت: برنامه‌ريزي‌ها در اين خصوص در اداره كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي به خوبي انجام شده و تمهيدات لازم در اين خصوص انديشيده شده است.

وي گفت: يكي از مهمترين موضوعاتي كه بايد به آن توجه داشت نقش اتحاديه‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري در مشهد است كه با توجه به جايگاه مشهد مقدس در حوزه گردشگري مذهبي، اتحاديه‌هاي مرتبط با اين صنعت مي‌توانند نقش بسيار مهمي را ايفا كنند.
وي با اعلام خبر تشكيل كميته مشهد 2017 در اين اداره كل، گفت: ما با تعريف رويكردها و اهداف خود اقدام به برگزاري جلسه هماهنگي با اصناف و اتحاديه‌هاي مختلف درگير در امر گردشگري کرده و از آنها درخواست طرح و برنامه براي اين پروژه داشته‌ايم.
زارع صفت افزود: ورود و مشاركت اتحاديه‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري به برنامه‌ريزي‌هاي مشهد 2017 مي‌تواند به تبيين نقشه راه در خصوص چگونگي جذب گردشگران خارجي خصوصا گردشگراني از كشورهاي مسلمان و توسعه گردشگري مذهبي كمك كند.
مدیرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان رضوی مخاطب‌شناسي صحيح را در موفقيت اين پروژه، امري كليدي خواند و گفت: اگر بتوانيم مخاطب‌هاي مختلف را به خوبي شناسايي كنيم، مي‌توانيم با تعريف مضامين بزرگ و پيوند مذهب با فرهنگ، در جذب همه مسلمانان در فرقه‌ها و مذاهب مختلف به موفقيت چشم‌گيري برسيم.
دراين جلسه همچنين محمدكاظم دبيري، معاون طرح و برنامه‌ريزي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي نيز با قدرداني از تلاش‌هاي اداره كل ميراث‌فرهنگي خراسان رضوي در خصوص برنامه‌ريزي‌ها براي مشهد 2017 گفت: امیدواریم توجه به نقش و جايگاه صنعت گردشگري در مشهد بتواند به دستيابي به تصميمات مهم در اين خصوص كمك كند.
بستن http://www.modarair.com/news/میراث/1394-06-02-10-24-28.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498299     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: