نام شما:
ایمیل مقصد:

فیلم سینمایی «فروشنده» اثر اصغر فرهادی در مدتی که در سینماهای هویزه، سیمرغ و پیروزی اکران شد، در حدود991  میلیون و 582 هزار تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «فروشنده» اثر اصغر فرهادی در مدتی که در سینماهای هویزه، سیمرغ و پیروزی اکران شد، در حدود991 میلیون و 582 هزار تومان فروش داشته است.


گروه: فرهنگ، تاریخ، ادبیات و هنر
تاریخ درج: 1395/8/2
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

رضا بهبهانی، مدیر داخلی سینما هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: فیلم سینمایی«فروشنده» در طی مدتی که در این سینما اکران شد به مبلغ 840 میلیون تومان، به فروش رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: مهلت اکران فیلم سینمایی«فروشنده» به استقبال مردم بستگی دارد و تا زمانی که حضور پر شور مردم ادامه داشته باشد این فیلم سینمایی در هویزه اکران می‌شود.
 
مدیر داخلی سینما هویزه در خصوص سانس‌های فیلم سینمایی«فروشنده» تصریح کرد: این فیلم در سانس‌های 2 و 3 به صورت همزمان روی پرده نمایش داده می‌شود.
 
امیر حسین دبیر زاده مدیریت مجموعه سینمایی سیمرغ و پیروزی مشهد نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در طی مدتی که فیلم سینمایی «فروشنده» اکران شد، در مجموعه سیمرغ به مبلغ  86 میلیون و 366 هزار تومان و در پیروزی مبلغ 65 میلیون و 612 هزار تومان، به فروش رسیده است.
 
وی در خصوص مهلت اکران فیلم سینمایی «فروشنده»، گفت: احتمالا اکران این فیلم سینمایی تا اربعین حسینی سال جاری با تعداد سانس‌های کمتر ادامه پیدا کند. 
 
با این حساب فروشنده در مشهد در آستانه میلیاردی شدن قرار دارد و بنا به اظهار کارشناسان احتمالا تبدیل به پرفروش‌ترین اثر تاریخ سینمای ایران خواهد شد.

بستن http://www.modarair.com/news/فرهنگ-و-هنر/فروشنده.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494688     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: