نام شما:
ایمیل مقصد:

مرتضي احمدي در جشن تولد 88 سالگي‌اش:  هفتاد سال است در خيابان هنر به مردم تعظيم مي‌کنم

مرتضي احمدي در جشن تولد 88 سالگي‌اش: هفتاد سال است در خيابان هنر به مردم تعظيم مي‌کنم


گروه: فرهنگ، تاریخ، ادبیات و هنر
تاریخ درج: 1391/8/11
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

 

عصر سه‌شنبه نهم آبان‌ماه جشن هشتاد و هشتمين سالروز تولد مرتضي احمدي در خانه هنرمندان برگزار شد. همچنين در اين روز استاد مرتضي احمدي لقب پدر بزرگ طهروني‌ها را از آن خود کرد. در اين مراسم هنرمنداني چون مجيد سرسنگي مدير خانه هنرمندان، بهمن مفيد، بهزاد فراهاني، جمشيد ارجمند، هما روستا، مرضيه برومند، انوشيروان ارجمند، ايرج نوذري، پگاه آهنگراني، بابک حميديان و... حضور داشتند.
در اين مراسم احمدي که با تشويق بسيار حاضران روي سن آمده بود درباره خودش گفت: من 88‌ساله‌ام و هيچ عيب و ناراحتي به جز درد پا ندارم. اين سلامتي به دليل اين است که هر روز ورزش مي‌کنم. احمدي در ادامه يادآور شد: خانمي در خيابان به من مي‌گفت که چرا دولادولا راه مي‌روم. بايد بگويم که من 88 سالم است و 70 سال است که در کار هنر هستم. 70 سال است که به مردم تعظيم کرده‌ام براي اين است که دولا دولا راه مي‌روم.
پس از آن احمدي خاطره جذابي از زمان پيش پرده خواني اش تعريف کرد که بسيار مورد تشويق حاضران قرار گرفت. در انتهاي اين مراسم مرتضي احمدي کيک تولد 88 سالگي اش را بريد و حاضران نيز با خواندن شعر تولدت مبارک پدر بزرگ تهراني‌ها را همراهي کردند.
بستن http://www.modarair.com/news/فرهنگ-و-هنر/هنر.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497925     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: