نام شما:
ایمیل مقصد:

انجمن جامعه‌شناسی ايران، دفتر خراسان برگزار می‌کند؛ اولين همايش ملي مسائل اجتماعي شهر مشهد

انجمن جامعه‌شناسی ايران، دفتر خراسان برگزار می‌کند؛ اولين همايش ملي مسائل اجتماعي شهر مشهد


گروه: اخبار ووقایع استان خراسان رضوی
تاریخ درج: 1394/8/18
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0
انجمن جامعه شناسي ايران دفتر خراسان و گروه علوم اجتماعي دانشگاه فردوسي اولين همايش ملي مسائل اجتماعي شهر مشهد را برگزار می‌کند.
 
به گزارش خبرگزتری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اين همايش به منظور بررسي ابعاد مختلف مسائل اجتماعي شهر مشهد با مجوز دانشگاه فردوسي مشهد و با همکاري سازمان‌ها و نهادهاي ذي‌ربط و حضور چهره‌هاي شاخص جامعه شناسي استان و کشور در آبان ماه سال جاري برگزار خواهد شد.
 
به شرکت کنندگان در این همايش گواهي شرکت اعطا مي‌شود. برنامه زماني پنل‌ها، سخنراني‌ها و کارگاه‌ها نیز به زودي اعلام خواهد شد.
 
این همایش قرار است 25 و 26 آبان ماه در دانشگاه فردوسي، دانشکده ادبيات و علوم انساني، انجمن جامعه‌شناسي ايران، دفتر خراسان برگزار خواهد شد.
 
در حاشيه این همايش کارگاه «پژوهش مشارکتي اجتماع‌محور(پژوما) و مهارت‌هاي تسهيل‌گري اجتماعي» توسط دکتر سيامک زند رضوي، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد باهنر کرمان، نیز اجرا خواهد شد.
 
این کارگاه هم دوشنبه 25 آبان ماه از ساعت 14 تا 18 و چهارشنبه 27 آبان ماه، از ساعت 14 تا 18 در دانشکده ادبيات و علوم انساني دانشگاه فردوسي برگزار می‌شود.
 
تنها دانشجويان مقاطع کارشناسي‌ارشد و بالاتر و نیز کارشناسان سازمان‌ها و نهادها با معرفي از سوي سازمان متبوع، می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند. 
 
هزينه ثبت‌نام برای اعضای انجمن جامعه‌شناسي 20 هزار تومان،برای  دانشجويان مقاطع کارشناسي‌ارشد و بالاتر غيرعضو 30 هزار تومان و برای کارشناسان سازمان‌ها و نهادها 40 هزار تومان است.
 
ظرفيت کارگاه 30 نفر بوده و اولويت براساس زمان ثبت‌نام خواهد بود. به شرکت کنندگان گواهی شرکت در این کارگاه نیز اعطا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان به ثبت نام در کارگاه پژوهش مشارکتي اجتماع محور و مهارت‌هاي تسهيل‌گري اجتماعي» می‌توانند به آدرس  http://www.shahta.ir/survey/index2.php?itm=qview&pid=91&ptype=2 مراجعه کنند
بستن http://www.modarair.com/news/مرکز/جامعه-شناسی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498356     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: