نام شما:
ایمیل مقصد:

اصلاحات اصل نظام و قانون اساسی را قبول دارد و در عین حال حق، حرمت، کرامت و آزادی مردم و شهروندان را هم پاس می دارد

اصلاحات اصل نظام و قانون اساسی را قبول دارد و در عین حال حق، حرمت، کرامت و آزادی مردم و شهروندان را هم پاس می دارد


گروه: اخبار ووقایع استان خراسان رضوی
تاریخ درج: 1391/8/14
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0
خاتمی:
باید انتخابات آزاد با حضور همه قشرها برگزار شود
کد مطلب: 12259
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۶
 
رییس بنیاد باران با بیان این‌که گذشته را می توان ندید، ولی باید آینده را درست دید،بر برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه قشرها تاکید کرد.
باید انتخابات آزاد با حضور همه قشرها برگزار شود
 

 سید محمد خاتمی در دیدار جمعی از مردم استان گلستان با بیان این‌که انتخابات مطلوب ضوابط خاص خود را دارد، در تعیین صلاحیت ها بدون جهت گیری خاص برخورد نکردن، برگزاری درست انتخابات، عدم دخالت کسانی که حق دخالت در انتخابات و سیاست را ندارند را از شاخصه‌های انتخاباتی که می‌تواند مصداق عدالت باشد، برشمرد و گفت: مردم باید با دلشان بیایند، باید اعتماد داشته باشند، امید به آینده داشته باشند باید احساس کنند برایشان خدمت می‌شود آن وقت اشتیاق و حضور مشتاقانه هم خواهد بود و مملکت آسیب نمی بیند.
وی حضور توام با اشتیاق مردم در صحنه را زمینه‌ از بین رفتن تهدیدهای عظیم و دشمنی‌ علیه کشور دانست وافزود: در این صورت خطراتی که هست از میان می رود یا اثر تهدید کم می‌شود اگر منافع کل کشور در نظر گرفته شود، تهدیدها رفع یا کم می‌شود.
وی با تاکید بر این‌که دشمن خارجی قطعا هست و هر کاری هم بتواند می کند و کرده است، گفت: ولی مردم می‌گویند با تدبیر و عقلانیت می‌توان، جلوی برخی از آنها را گرفت. می شد تهدیدها را کم اثر‌تر کرد.
خاتمی با بیان این‌که گذشته را می توان ندید، ولی باید آینده را درست دید،اظهارداشت: باید بتوانیم انتخابات آزاد با حضور همه قشرها داشته باشیم و برگزار کنیم. برای برگزاری این انتخابات باید چیزهایی فراهم شود.
وی ادامه داد:اصلاحات اصل نظام و قانون اساسی را قبول دارد بر حفظ تمامیت ارضی کشور پا می فشارد با براندازی هم مخالف است و در عین حال حق، حرمت، کرامت و آزادی مردم و شهروندان را هم پاس می دارد و معتقد است که عقلانیت و تدبیر صحیح هم برای اداره کشور لازم است.
وی با بیان این‌که نباید به خاطر بعضی رفتارها و سیاست ها کاری کنیم جوانان ما از اسلام زده شوند، گفت:آزادی بیان، اندیشه، نقد، حضور در عرصه انتخابات آزاد و رأی و... حرف هایی است که ما می زنیم و می خواهیم و راه عبور از مشکلات هم همین است.

بستن http://www.modarair.com/news/مرکز/کرامت-و-آزادی-مردم.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496100     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: