نام شما:
ایمیل مقصد:

 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود؛ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در مشهد

15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود؛ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در مشهد


گروه: اخبار ووقایع استان خراسان رضوی
تاریخ درج: 1395/1/27
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از برپایی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد در اردیبهشت امسال خبر داد.
 
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، احمدرضا سلامی اظهار کرد: این نمایشگاه در مساحت 18 هزار مترمربع فضای مسقف و باز، با هدف آشنایی و مانوس کردن بیشتر مردم با گل و گیاه برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر اهداف این نمایشگاه فرهنگ‌سازی جهت حفظ و توسعه فضای سبز و آگاهی بیشتر تولیدکنندگان از آخرین دستاوردهای پرورش گل و ایجاد ارتباط علمی و کاری بین آنان است.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد به برپایی کارگاه‌های متعدد آموزشی اشاره کرد و افزود: این کارگاه‌های تخصصی در زمینه فضای سبز، نمایشگاه نحوه نگهداری گل‌ها و گیاهان در منازل و... برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: افزایش تنوع و ارتقای کمی و کیفی گونه‌های گیاهی، طراحی جدید، برنامه‌های فرهنگی مرتبط از ویژگی‌های نمایشگاه پانزدهم خواهد بود.
 
سلامی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته این نمایشگاه جذاب‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سعی داریم ضمن ایجاد روحیه طراوت و شادابی در مردم، جهت تقویت تولیدکنندگان داخل استان گام‌های موثری برداریم تا به زودی شاهد ایجاد تولیدات متنوع و با کیفیت و در حجم وسیع باشیم که این موضوع زمینه‌ساز توسعه صنعت گل و گیاه و نیز اشتغال بیشتر در این زمینه خواهد شد.

بستن http://www.modarair.com/news/مرکز/گل-و-گیاه.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498142     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: