نام شما:
ایمیل مقصد:

بازدید استاندار خراسان رضوی از آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد

بازدید استاندار خراسان رضوی از آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد


گروه: اخبار ووقایع استان خراسان رضوی
تاریخ درج: 1395/4/8
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0
به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، علیرضا رشیدیان روز گذشته در بازديد از مجتمع نگهداري و توانبخشي معلولان فياض‌بخش مشهد، اظهار کرد: خيراني كه در پروژه‌هاي ملي مشاركت كنند تسهيلات قرض‌الحسنه مي‌گيرند.
 
وی افزود: بر اساس مصوبه‌ هيات دولت در خرداد 94، پروژه‌هايي كه به صورت ملي تعريف شوند و كد بگيرند مي‌توانند مشاركت خيران را از طريق تسهيلات قرض‌الحسنه جذب كنند.
 
رشیدیان تصریح کرد: به عبارت ديگر، اگر اين طرح بتواند كد طرح ملي بگيرد خيراني كه بخواهند در آن مشاركت كنند، مي‌توانند تسهيلات قرض‌الحسنه‌ بانكي را به اين امر اختصاص داده و اقساط آن را خودشان پرداخت كنند مانند اينكه ماهانه مبلغي را به صورت كمك به اين موضوع اختصاص داده‌اند.
 
استاندار خراسان رضوي خاطرنشان کرد: اين مركز خدمات بسيار خوبي را به گروه‌ زيادي از معلولان بي‌سرپرست يا مجهول‌الهويه ارائه مي‌دهد كه شايد در جاي ديگري از كشور نمونه‌ي آن نباشد.
 
وی در خصوص وضعیت اين مجتمع و نحوه‌ي خدمت‌رساني در آن، گفت: خدماتي كه در اينجا ارائه مي‌شود به خاطر کارکنان فداكار و عاشقي كه در اين مجموعه‌ها حضور دارند و هم به جهت مشاركت خيران، سطح كيفي بالايي دارد كه در كمتر جايي از كشور ديده مي‌شود.
 
رشیدیان با بيان اينكه يك پنجم هزينه‌هاي اين مركز توسط بهزيستي و بقيه توسط مردم تامين مي‌شود، یادآور شد: در اين مركز افرادي نگهداري يا توانبخشي مي‌شوند كه به خاطر معلوليت يا هر دليلي توسط خانواده‌هايشان رها شده و نياز به محبت و توجه ويژه‌ از سوي مردم دارند.
بستن http://www.modarair.com/news/مرکز/استاندار.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498348     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: