نام شما:
ایمیل مقصد:

رییس جمهور ایالت تاتارستان فدراسیون روسیه با اشاره به سفر خود به خراسان رضوی بر لزوم توسعه روابط منطقه‌ای در کنار همکاری‌های بین‌المللی تاکید کرد.

رییس جمهور ایالت تاتارستان فدراسیون روسیه با اشاره به سفر خود به خراسان رضوی بر لزوم توسعه روابط منطقه‌ای در کنار همکاری‌های بین‌المللی تاکید کرد.


گروه: اخبار ووقایع استان خراسان رضوی
تاریخ درج: 1396/1/31
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان رستم مینیخانوف در پاویون فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما ارتباطات و روابط ایران و روسیه را ارزیابی می کنیم و از این منظر باید ارتباطات منطقه ای نیز توسعه یابد. در این راستا سال گذشته معاون استاندار خراسان رضوی به قازان، پایتخت تاتارستان، سفری داشت که طی آن سفر قرار شد بین ایالت تاتارستان و استان خراسان رضوی ارتباطات خوب و گسترده ای در زمینه های مختلف شکل گیرد.
 
وی ادامه داد: تاتارستان یک جمهوری مسلمان نشین است و در استان شما نیز اسنادی موجود است که اثبات می کند مردم تاتارستان از 1100 سال پیش اسلام را پذیرفته اند. امیدواریم این اشتراکات موجب گسترش روابط شود.
 
در ادامه علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز عنوان کرد: با توجه به جایگاهی که مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام دارد و همچنین با عنایت به ضرورت گسترش روابط بین کشورهایی که خصوصا تحت فشار هستند، توسعه این روابط می تواند موثر باشد.
 
وی بیان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، هر چقدر این تعاملات گسترش یابد، این ظرفیت برای توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف وجود خواهد داشت. امیدواریم این سفر منشا همکاری ها بین استان و ایالت تاتارستان روسیه شود.

بستن http://www.modarair.com/news/مرکز/تاتار.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497605     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: