نام شما:
ایمیل مقصد:

علی صالح آبادی: مشی ما مدارا و جوانمردی با دوستان است. به نوعی دوست داریم با آن هایی که مخالفان سیاسی ما هستند، مدارا کنیم نه نزاع.

علی صالح آبادی: مشی ما مدارا و جوانمردی با دوستان است. به نوعی دوست داریم با آن هایی که مخالفان سیاسی ما هستند، مدارا کنیم نه نزاع.


گروه: مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تاریخ درج: 1393/10/21
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 3

علی صالح‌آبادی مدیرمسوول روزنامه «ستاره صبح» توضیح داد: هفته‌نامه «ستاره صبح» از ۱۶ آبان ۸۸ روی پیشخوان دکه‌های روزنامه‌ها قرار گرفته و اکنون ششمین سال انتشار خود را سپری می‌کند. این هفته‌نامه از ۲۷ دی‌ماه با عنوان روزنامه انتشار می‌یابد.

وی درباره‌ی محور و موضوعات این هفته‌نامه نیز گفت: این هفته‌نامه، نشریه‌ای مخاطب‌محور و محتوایی بود و بیشتر جنبه‌ی تحلیلی – تفسیری داشت تا جنبه‌ی خبری. بیشتر مطالب آن نیز تحلیلی و در حوزه‌های اقتصادی، اندیشه، تاریخ، سیاست و بین‌الملل بود. حالا و در ششمین سال انتشار این هفته‌نامه، تصمیم داریم از ۲۷ دی‌ماه ترتیب انتشار هفته‌نامه‌ی «ستاره صبح» را به روزنامه تبدیل کنیم.
صالح‌آبادی درباره‌ی دلیل تبدیل شدن هفته‌نامه «ستاره صبح» به روزنامه نیز اظهار کرد: با بررسی‌هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بیشتر مردم به‌جای ماهنامه یا هفته‌نامه، بیشتر به خواندن روزنامه‌ تمایل دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این اقدام را انجام دهیم.
مدیرمسوول روزنامه‌ی «ستاره صبح» تأکید کرد: آخرین شماره هفته‌نامه «ستاره صبح» که شماره ۲۵۹ آن است، ۲۰ دی‌ماه منتشر خواهد شد و سپس با قالب «هفته‌نامه» خداحافظی می‌کنیم.
صالح‌آبادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که مشی روزنامه‌ی «ستاره صبح» چه خواهد بود؟ گفت: مانند پنج سال گذشته، مشی این روزنامه نیز میانه و اصلاح‌طلبانه است. شعار ما نیز همان است که از همان ابتدا داشتیم و برگرفته از شعر حافظ است که می‌گوید: «آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است / با دوستان مروت با دشمنان مدارا» این مفهوم اکنون نیز در دنیای مدرن کاربرد دارد، بویژه در میان اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در دوران ریاست جمهوری اوباما که دموکرات‌ها تلاش می‌کنند به جای جنگ، مدارا کنند.
او تأکید کرد: همیشه باید با دوستان با مروت رفتار کرد. مروت یعنی این‌که با انصاف و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی با افراد مدارا کرد. بنابراین مشی ما مدارا و جوانمردی با دوستان است. به نوعی دوست داریم با آن‌هایی که مخالفان سیاسی ما هستند، مدارا کنیم نه نزاع.

وی به نقش رسانه‌های جمعی در فضای کنونی نیز اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در آگاه‌بخشی به جوامع با تحلیل و تفسیر داشته باشند و معتقدم رسانه خوب، رسانه‌ای است که قدرت تحلیل و انتخاب مخاطب را بالا ببرد.
علی صالح‌آبادی پیش از این، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و مدیرمسوول روزنامه هم‌بستگی (۸۱-۸۶) بوده است
بستن http://www.modarair.com/news/اخبار/علی-صالح-آبادی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494650     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: