نام شما:
ایمیل مقصد:

استاندار خراسان شمالی ؛ میانگین ۷۴درصدی پیشرفت پروژه های مصوب سفر رهبری در استان

استاندار خراسان شمالی ؛ میانگین ۷۴درصدی پیشرفت پروژه های مصوب سفر رهبری در استان


گروه: مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تاریخ درج: 1394/6/21
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

استاندار خراسان شمالی گفت:پروژه های سفر مقام معظم رهبری به این استان که با تعهد ۳ تا ۵ ساله است که اکثر طرح های آن تکمیل و به بهره برداری رسیده و پروژه های عظیم و زمانبر تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری؛ سید علی اکبر پرویزی در جلسه بررسی پروژه های مقام معظم رهبری در خراسان شمالی اظهار داشت:از زمان سفر مقام معظم رهبری به این استان خوشبختانه شاهد اقدامات موثر و مثبت بودیم که حاصل توجه مقام معظم رهبری وسفر ایشان بوده که ما و مردم خراسان شمالی مدیون عنایت معظم له هستیم و خواهیم بود.
وی با بیان اینکه خدمات ارزشمند این سفر در تاریخ ثبت خواهد شد، ادامه داد:مسوولین باید تلاش کنند مصوبات این سفر را با دقت خاصی به نتیجه برسانند تا بتوانیم تمام وعده هایی که در سفر داده شده را به اتمام برسانیم.
وی با اظهار امیدواری برای به ثمر رساندن این پروژه ها گفت:مردم خراسان شمالی نیازمند خدمت و توجه خاصی هستند.
پرویزی تصریح کرد:عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی در حوزه پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری ارزیابی خواهد شد و هرجا نیازمند کمک و مساعدت بودند استانداری دریغ نمی کند البته تعهدات دفتر مقام معظم رهبری بیش از آنچه که بوده، تامین شده است.
استاندار خراسان شمالی اظهار داشت:در 2 سال گذشته علاوه بر تعهدات سفر در سال 92 و 93 که صددرصد آن تامین شده در انتهای سال 92 با کمک نماینده ویژه دفتر مقام معظم رهبری، خزانه و سازمان مدیریت کشور حتی باقی مانده اعتبارات سال 91 پرداخت شد که برای ما فرصت باارزشی برای تکمیل پروژه ها ایجاد کرد.
سید علی اکبر پرویزی گفت:در سال 93 نیز بازهم با مساعدت دفتر پیگیری های سفر اعتباری مازاد بر آنچه که تعهد شده بود ،پرداخت شد و امروز می توان گفت که در یک سال و نیم گذشته پروژه ها پیشرفت های فیزیکی خوبی داشته و حتی در بسیاری از موارد نیز به اتمام رسیده است.
وی افزود: در سال 92 پیشرفت پروژه ها به کندی صورت گرفت اما از اردیبهشت سال 93 کارهای این حوزه با پیگیری به طوری که  با پیگیری های انجام شده شتاب گرفت و اکنون شاهد میانگین 74 درصد پیشرفت فیزیکی در تمامی پروژه ها هستیم.
وی خاطرنشان کرد:از سوی دیگر نیز دولت خود را مکلف به انجام و تکمیل پروژه های سفر کرده و اقدامات خوبی هم صورت گرفته به طوری که در سفر رییس جمهور به این استان به دلیل آنکه در سالهای 91 و 92 به بخش ملی توجه زیادی نشده برای این بخش که سهم دولت بوده از طریق سازمان مدیریت موافقت های لازم اخذ و به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و کارها در حال پیگیری است.
وی با اشاره به اعتبارات سفر رهبری اشاره و اضافه کرد:یک هزار و 600 میلیارد تومان اعتبارات سفر رهبری بوده که از این مقدار 900 میلیارد تومان آن سهم دولت و ملی شرکت های دولتی بوده، 200 میلیارد تومان آن تسهیلاتی در قالب تکالیف برای سازمانهای توسعه ای کشور و 507 میلیارد تومان کلا سهم دفتر مقام معظم رهبری بوده است.
پرویزی با تاکید بر اینکه 15درصد بیشتر از تعهدات سفر رهبری، اعتبار دریافت کرده ایم ، خاطرنشان کرد:ما حتی 40 درصد معوقات سال 91 را در سال 92 دریافت کردیم و از سوی دیگر در سال 93 نیز 80 میلیارد تومان نیز کمک های جانبی و اضافی دریافت کرده ایم به گونه ای که در این سه سال 580 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده ایم.
وی در پایان توضیح داد: دولت نیز تا ابتدای سال 94 از حدود 900 میلیارد تومان تعهدات خود تاکنون 50 درصد آن  را تامین و پرداخت کرده است که 445 میلیارد تومان از سهم دستگاه های ملی باقی مانده که از این مقدار 300 میلیارد تومان آن از سوی دولت اجرایی شده که رقم قابل توجهی است.
عملکرد خوب دولت یازدهم در پیگیری پروژه های سفر رهبری به خراسان شمالی
در ادامه جلسه نیز مدیر پیگیری ویژه طرح های سفر مقام معظم رهبری گفت:طی بازدید از پروژه های سفر رهبری در این استان پیشرفت فیزیکی خوبی حاصل شده  که بسیار قابل قبول است.
وی افزود: دولت یازدهم نیز پیگیری های خوبی برای پیشرفت پروژه های مصوب سفر رهبری در خراسان شمالی داشته است.
وی ادامه داد:با توجه به زمانبندی سفر و سابقه سایر استانها از این سفر خوشبختانه پروژه های این استان پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم همکاری خوبی در بحث پروژه های سفر رهبری داشته، خاطرنشان کرد:از زمان استقرار دولت یازدهم این دولت توانست تعهدات خود را به خوبی انجام دهد .
وی گفت: تخصیص های صورت گرفته برای این استان بیش از سایر استانها بوده است.

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار/1394-06-21-16-03-19.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494708     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: