نام شما:
ایمیل مقصد:

آنچه که ما تاکید می کنیم این است که رفتار خشن و فاجعه بار دولت اسد علیه مردم سوریه باید خاتمه یابد

آنچه که ما تاکید می کنیم این است که رفتار خشن و فاجعه بار دولت اسد علیه مردم سوریه باید خاتمه یابد


گروه: مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تاریخ درج: 1394/3/28
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

سایت بهارنیوز/ جاش ارنست گفت: جامعه اطلاعاتی آمریکا در تابستان 2013 با اطمینان بالا به این نتیجه رسید که رژیم اسد از تسلیحات شیمیایی استفاده کرد و دولت آمریکا تلاش هایی را برای حل نگرانی ها گسترده از چنین اقدامی آغاز کرد. این دولت با همکاری نزدیک با شرکاء در سراسر جهان از جمله روسیه موفق شد اعتراف رژیم اسد درباره داشتن ذخایر تسلیحات شیمیایی را بدست آورد و تلاش کرد با همکاری جامعه بین المللی این تسلیحات شیمیایی را جمع آوری کند.

وي اضافه كرد: ما از توانایی منحصر به فرد آمریکا برای نابودی این تسلیحات شیمیایی استفاده کردیم تا اطمینان یابیم این تسلیحات علیه مردم سوریه استفاده نشود و همچنین از خطر جدی تکثیر آن جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم این تسلیحات در دست افراطیون و تروریست ها بیافتد که بدنبال ضربه زدن به آمریکا یا منافع ما هستند.

جاش ارنست گفت: تردیدی نیست رژیم اسد در دو یا سه سال گذشته شرارت های وحشتناکی انجام داده است که از جمله آن استفاده از بمب بشکه ای و استفاده از گاز کلر به عنوان سلاح است اما حقیقت این است کلر مصارف صنعتی و مشروع نیز دارد. من فکر نمی کنم هیچ کس بخواهد بگوید همه کلر باید از سوریه خارج شود.آنچه که ما تاکید می کنیم این است که رفتار خشن و فاجعه بار رژیم اسد علیه مردم سوریه باید خاتمه یابد و این شامل استفاده از کلر برای حمله به آنها نیز می شود.

جاش ارنست گفت: خطوط قرمز همچنان وجود دارد. نکته این است اسد به وجود ذخایر تسلیحات شیمیایی که قبلا وجود آن را انکار می کرد، اعتراف کرده است و این تسلیحات جمع آوری و از کشور خارج و امحاء شده است. این دقیقا به خاطر کار این دولت و تلاش های موفقیت آمیز برای همکاری با روسیه جهت رسیدن به این هدف بوده است.این خطوط قرمز وجود دارند اما حقیقت این است تهدید به نسبت دو سال پیش کمتر شده است زیرا این دولت اقدام جدی در پیش گرفت و ما توانستیم با روس ها در این زمینه همکاری موفقیت آمیزی داشته باشیم.

وی گفت: من ارزیابی جدید پنتاگون یا جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره استفاده از کلر در سوریه را ندیدم. براساس نظر ناظران و کارشناسان بین المللی ذخایر اعلام شده تسلیحات شیمیایی سوریه امحاء شده است اما استفاده از گاز کلر بیانگر اقدام خشونت بار وحشتناک رژیم اسد علیه مردم بیگناه سوریه است.

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار/دولت-اسد.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494573     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: