نام شما:
ایمیل مقصد:

انشالله مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی و رفع تنگناها و تضییقات حاصل شده به طور جدی حل و فصل شود چرا که تا این مطالبات مورد توجه قرار نگیرد و به ثمر نرسد، مردم قانع نخواهند شد.

انشالله مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی و رفع تنگناها و تضییقات حاصل شده به طور جدی حل و فصل شود چرا که تا این مطالبات مورد توجه قرار نگیرد و به ثمر نرسد، مردم قانع نخواهند شد.


گروه: مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تاریخ درج: 1392/5/16
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

جمعی از اعضای شورای مرکزی بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی به دیدار حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی که در مشهد تشرف دارند رفتند. در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد، ابتدا آقای مهندس حسین امینی مسئول بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی و استاندار سیستان و بلوچستان در دولت اصلاحات بابیان وظایف، اهداف و برنامه های بنیاد امید ایرانیان که در سال های گذشته توسط جناب آقای دکتر عارف تشکیل شده است، پرداختند و یادآور شدند که در جریان خلق حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد 1392 و نقش فداکارانه و تاریخی آقای دکتر محمد رضا عارف و حمایت حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی و دیگر بزرگان در پیروزی جناب آقای دکتر حسن روحانی، ظرفیت جدیدی در جامعه به خصوص در بین نسل جوان کشور و استان خراسان رضوی شکل گرفت. که برای تداوم امید و نشاط بوجودآمده در جامعه و پاسخگویی به مطالبات آنان تشکیل و گسترش نهادهای مدنی، احزاب و رسانه ها یک ضرورت تاریخی محسوب می شود.
آقای امینی در پایان برای جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم در جهت پیاده نمودن برنامه های انتخاباتی و رفع مشکلات متعدد فعلی آرزوی توفیق و موفقیت نمودند.
در این دیدار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی سخنان مهم و دلگرم کننده ای را بیان فرمودند و اشاره نمودند آقای دکتر عارف کار بزرگ و اخلاقی انجام دادند و اعلام نمودند راه اندازی شعبه بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی کار خوبی است ولی سخت و دشوار می باشد. ولی از آن جا که اهداف عالیه ای را تعقیب می کنید این دشواری ها را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. ایشان در این رابطه فرمودند سعی کنید از افراد نخبه و تحصیل کرده استفاده کنید و اعضا خود را گسترش دهید و اعلام نمودند، یکی از مشکلات اساسی جامعه فعلی ایران، فقدان تفکر و نگرش حزبی در بین مسئولان و بخش هایی از نخبگان و روشنفکران می باشد.
حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی جناب آقای دکتر روحانی، ایشان را فردی کاردان و با تجربه دانستند و اعلام فرمودند شرایط اجتماعی و سیاسی در ایران خیلی متغیر است و ما نیاز به ثبات داریم. ایشان در ادامه فرمودند سیاست تنش زدایی مفید، خوب و لازم است ولی بروز تنش در روابط خارجی، عللی دارد که لازم است آن عوامل و ریشه ها شناسائی و از میان برداشته شود و نشان داده شود اراده و عزمی واقعی برای حل و فصل مسائل و مشکلات اصلی مردم، نظیرموارد اقتصادی در داخل و مسائل هسته ای و تحریم ها در خارج وجود دارد، که بدون دست کشیدن از اصول و با تدبیر لازم مشکلات حل و فصل گردد.

ایشان در ادامه بیانات خود فرمودند اگر می خواهیم تغییرات حاصل شود بایستی در عمل به تحقق وعده ها صادق و راستگو باشیم. حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در فراز دیگری از سخنانشان اظهار امیدواری نمودند مسأله مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی و رفع تنگناها و تضییقات حاصل شده به طور جدی حل و فصل گردد و تا این مطالبات مورد توجه قرار نگیرد و به ثمر نرسد، مردم قانع نخواهند شد

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار/1392-05-16-13-19-58.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494707     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: