نام شما:
ایمیل مقصد:

رئیس پلیس فتای خراسان‌ رضوی خبر داد : بازداشت هكر وبلاگ ۱۴ساله در مشهد !

رئیس پلیس فتای خراسان‌ رضوی خبر داد : بازداشت هكر وبلاگ ۱۴ساله در مشهد !


گروه: مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تاریخ درج: 1391/10/20
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 3

 

گروه جامعه: رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: دانش‌آموز ۱۴‌ساله که وبلاگ معلم خود را هک کرده بود در مشهد دستگیر شد و مجازات عمومی این جرایم از ۶ ماه تا ۳ سال حبس است.
بازداشت هكر وبلاگ ۱۴ساله در مشهد!

محسن عرفانی اظهار کرد: دانش‌آموزی ۱۴ ساله که از معلم خود ناراضی بود وبلاگ آموزشی او را هک کرد. این دانش‌آموز با هک کردن وبلاگ معلم رمز ورود را تغییر داده و از طرف معلم در این وبلاگ پیام می‌گذاشت؛ معلم که در گذشته دو مرتبه وبلاگ او توسط افرادی مورد نفوذ قرار گرفته بود به پلیس فتا مراجعه و درخواست رسیدگی پرونده را کرد.
عرفانی خاطر نشان کرد: بلافاصله کارشناسان پلیس فتا به بررسی پرونده پرداخته و موفق به شناسایی متهم در فضای سایبری شده و با پیگیری‌های لازم او را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: دانش‌آموز که تصور نمی‌کرد پلیس بتواند او را شناسایی کند در بازجویی علت این اقدام را نشان دادن توانایی خود به معلم و خانواده خود عنوان کرد و معلم با مشاهده دانش‌آموز خود در برابر قانون از شکایت خود صرف‌نظر کرد. رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی با اشاره به مجازات مجرم گفت: بسته به میزان خسارت وارد آمده غیر از جبران ضرر و زیان شاکی و پرداخت غرامت از شش تا سه سال حبس در قانون مجازات برای این مجرمان بیان شده است

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار/1391-10-20-07-41-38.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494696     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: