نام شما:
ایمیل مقصد:

اساندار خراسان رضوی: در یک ملت تکثر و تفاوت وجود دارد که بایستی آن را پذیرفت و موارد اختلاف را به صورت مسالمت‌آمیز برطرف نمود.

اساندار خراسان رضوی: در یک ملت تکثر و تفاوت وجود دارد که بایستی آن را پذیرفت و موارد اختلاف را به صورت مسالمت‌آمیز برطرف نمود.


گروه: مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تاریخ درج: 1394/3/27
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، علیرضا رشیدیان، ظهر امروز 26 خردادماه در همایش «گرامیداشت سالروز خلق حماسه سیاسی در انتخابات دولت تدبیر و امید» که در سالن همایش های صدا و سیمای خراسان‌رضوی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در یک ملت تکثر و تفاوت وجود دارد که بایستی آن را پذیرفت و موارد اختلاف را به صورت مسالمت‌آمیز برطرف نمود.

وی ادامه داد: تاكيد رئيس جمهور همواره بر سرمايه «اعتماد ملي» بوده است که اعتماد مردم به دولت و كارگزاران بايستي حفظ شود و اگر اشكالي وجود دارد بدون تخریب رفع شود.
رشیدیان تصریح کرد:در شرايط سختی كه دشمنان برای ايران سنگ‌اندازی می‌کردند، مردم ایران در راستاي پايبندي به انقلاب اسلامي، مردم‌سالاري ديني و  گفته‌های مقام معظم رهبري حماسه بزرگي خلق كردند.
استاندارخراسان‌رضوی خاطرنشان کرد:مشارکت 53 درصدی مردم، مشت محكمي در دهان دشمن بود که در آن فرزند انقلاب و مردی كه در شكل‌گيري و مبارزات انقلابی و جنگ تاثير گذار بود با شعار تدبير و اعتدال انتخاب شد.
رشیدیان عنوان کرد:مردم نشان دادند که بر ارزش‌ها،مردم سالاري ديني و نظام جمهوري اسلامي وفادار هستند، هر چند در طول این مدت با مشكل و کمبودهايی نیز مواجه شدند.
 استاندار خراسان رضوی گفت: انتخاب آنها حاوي پيامی روشن بود؛ پیام اجتناب از افراط‌گري، رويكرد اعتدال در مسير صلح و دوستي، تعامل با جهان و افزايش نشاط و اميد به آينده در داخل کشور بود .
وی تصریح کرد:اعتدال در شاخصه‌های قانون‌گرايي، عقلانيت و تدبير امور بیشتر به چشم مي‌خورد كه مشخصات تفكر اسلامي و مردم سالاری ديني هستند كه ريشه در انقلاب اسلامي و منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری دارد.
رشیدیان افزود: مردم در 24 خرداد با درايت، عقلانيت و هوش سياسي اين  گزينه را انتخاب کردند.
استاندار خراسان‌رضوی گفت: انتخاب مردم، انتخابی عالمانه و براساس تجربه، عقلانيت و متناسب با مصالح مردم و ارزش‌هاي انقلاب بوده‌است که بر همین اساس، دولت تدبير و اميد با در نظر گرفتن ظرفیت و توانمندی‌های داخلی توانست هم اتحاد و انسجام در داخل ايجاد كند و هم در تعاملات بين المللي خود زمينه رشد و گسترش، سياست‌هاي دشمن را با مانع جدی روبه‌رو كند.
وی گفت: دولت در سالي كه گذشت در حوزه اقتصادي، عمراني، توسعه علمي و فناوري و فرهنگي دستاوردهاي بزرگي کسب کرد، به‌طوری که در سال 92 ، استان خراسان نرخ تورم  37.5 درصدی را تجربه کرد، تدبير دولت، همكاري مردم و به ویژه بخش خصوصي با دولت، با وجود 27 ميليون زائر در سال و تعاملات تجاري و بازرگاني با كشورهاي همسايه، تورم در پايان سال 93، به 11.4 درصد رسید.
وی افزود: بيش از 95 درصد از صنايع، حوزه خدمات و دامداری مربوط به بخش خصوصي در استان است، اين اتفاق جز با همدلی بخش خصوصي و دولتي ميسر نمي‌شود.
رشیدیان اظهار کرد: سال گذشته در حوزه صادرات خراسان با توجه به ظرفيت‌هاي داخلي، شرايط اقتصادي در کشورهای همسایه و مشكلات در برخي حوزه‌ها، با تداوم تحریم‌ها، صادرات از لحاظ ارزشی 8 درصد افزايش یافت، همچنین در حوزه اشتغال با تلاش صنعتگران، نرخ بيكاري در پايان پاييز به 8.9 درصد كاهش يافت در حالي كه در شروع سال، بالغ بر 10 درصد نرخ بيكاري داشتيم.
استاندار خراسان‌رضوی گفت:رشد تعاملات با بيش از 200 درصد اعزام و پذيرش هيات‌های تجاري، همچنین 60 درصد برگزاري نمايشگاه‌های خارجي افزایش داشت.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته، دولت با توجه خاص به خراسان رضوي، قدم‌هاي خوبي در حوزه عمرانی برداشت و با پیگیری‌های دولت، بحران و مشكل آب استان به بهترين نحو مديريت شد.
رشیدیان ادامه داد: موضوع خشکسالی نیز در سال گذشته با همت همگان، سهم 90 درصد مصرفي آب كشاورزي به زير 89 درصد از كل مصرف آب كاهش پيدا كرد كه این موفقيت نیز با حمایت‌های این دولت میسر شد.
استاندار خراسان‌رضوی گفت: در این دولت، بيش از 1000 كيلومتر بحث‌های ترمیمی؛ 122 کیلومتر جاده‌سازي و آسفالت‌هاي بين شهري، 207 کیلومتر احداث راه روستايي، 190 كيلومتر آسفالت راه روستايي و 103 کیلومتر آسفالت بين شهري در خراسان‌رضوی انجام شد.
وی افزود: توجه به مواردی چون راه آهن، هواپيمايي، شناسايي نقاط بحران خيز جاده‌اي و نیز ‌كاهش تلفات جاده از ديگر اقداماتی بود که با حمایت این دولت صورت گرفت.
رشیدیان تصریح کرد: در حوزه فرهنگي نيز، ظرفيت دانشگاهي افزايش يافت و از نخبگان در جهت حل مسائل استفاده  شد و دولت با ايجاد نشست‌هاي كارشناسي با روسا و اساتيد دانشگاه‌ها در حوزه مسائل مختلف از اين ظرفيت مهم استفاده کرد که بر همين اساس، 800 مساله در خصوص استان به عنوان موضوعات پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري در اختیار دانشجویان قرار گرفت.
بستن http://www.modarair.com/news/اخبار/رشیدیان.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494572     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: