نام شما:
ایمیل مقصد:

سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید : امنیت ریشه در فرهنگ و باورهای ایمانی دارد. / قرار گرفتن در مسیر اعتدال ویژگی امت اسلام و راه پیشگیری از افراط است.

سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید : امنیت ریشه در فرهنگ و باورهای ایمانی دارد. / قرار گرفتن در مسیر اعتدال ویژگی امت اسلام و راه پیشگیری از افراط است.


گروه: اخبار و چشم انداز ایران
تاریخ درج: 1392/9/22
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: قرار گرفتن در مسیر اعتدال ویژگی امت اسلام و راه پیشگیری از افراط است. وی گفت: تندروی ها همواره آسیب رسان بوده و موجب حذف بخشی از مدیران و نیروی های ارزشمند کشور می شود. حجت الاسلام علوی خودارزیابی […]

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: قرار گرفتن در مسیر اعتدال ویژگی امت اسلام و راه پیشگیری از افراط است.
وی گفت: تندروی ها همواره آسیب رسان بوده و موجب حذف بخشی از مدیران و نیروی های ارزشمند کشور می شود.
حجت الاسلام علوی خودارزیابی مجموعه های مختلف را لازمه رشد و پویایی جامعه خواند و تصریح کرد: تقویت نقاط قوت و جلوگیری از تکرار خطاهای گذشته موفقیت های روزافزون را برای کشور رقم خواهد زد.
وی با بیان اینکه طی ۳۴سال گذشته در کنار دستاوردها و موفقیتهای مختلف کشور، خطاها و اشتباهاتی نیز بود، خاطرنشان کرد: باید با همفکری، همدلی و دقت نظر بیشتر به دنبال شناسایی عیب ها و پیشگیری از تکرار خطاهای گذشته باشیم.
علوی تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید، جریان ها و تفکرهای سیاسی همکاری و برادری خواهند داشت تا امیدهایی که در مردم ایجاد شده است شکوفا شود.
وی بااشاره به اینکه عده ای خواهان رخت بستن امید از جامعه هستند، خاطرنشان کرد: این امر موجب رخت بستن امید مردم از نظام و روحانیت خواهد شد.
وزیر اطلاعات با تاکید بر نقش امنیت در جامعه گفت: امنیت باید با روشهای عقلانی و بدون حاکم کردن فضای امنیتی به مردم تقدیم شود.
حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه امروز تولید نعمت ارزنده امنیت برای مردم، آرمان وزارت اطلاعات است افزود: امنیت ریشه در فرهنگ و باورهای ایمانی دارد.
وی جامعه دارای امنیت پایدار را برخوردار از رشد اقتصادی خواند و اظهار کرد: انجام کارهای جدی در عرصه فرهنگ گام برداشتن در جهت ساختن زیربنایی مستحکم برای امنیت در جامعه است.

به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه وزیر اطلاعات، ˈشیبانیˈ را به عنوان مدیرکل اطلاعات استان زنجان معرفی و از خدمات ˈ صفاری ˈ مدیرکل قبلی این اداره کل قدردانی کرد

بستن http://www.modarair.com/news/1391-07-15-14-25-57/مسیر-اعتدال.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498354     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: