نام شما:
ایمیل مقصد:

ایران‌دخت، امروز به درخشش کیمیای سرزمینش می‌بالد. به دختری که شجاعانه و پرقدرت در میدان رقابت ظاهر شد و از نام و بلندای یاد ایران دفاع کرد.

ایران‌دخت، امروز به درخشش کیمیای سرزمینش می‌بالد. به دختری که شجاعانه و پرقدرت در میدان رقابت ظاهر شد و از نام و بلندای یاد ایران دفاع کرد.


گروه: اخبار و چشم انداز ایران
تاریخ درج: 1395/6/14
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

تدبیر24: محمدرضا رستمی-ایران‌دخت، امروز به درخشش کیمیای سرزمینش می‌بالد. به دختری که شجاعانه و پرقدرت در میدان رقابت ظاهر شد و از نام و بلندای یاد ایران دفاع کرد. 
 
کیمیا امروز در چند میدان می‌جنگید و با ظرافت و لطافتی زنانه به رقابتی نرم و سخت وارد شده بود. 
رقابت سخت برایش آسان بود؛ چراکه تلاش و سخت‌کوشی سالیان درازش به او این اعتمادبه‌نفس را داده بود که برای طلا مبارزه کند. هرچند که برنز نصیبش شد. 
اما مبارزه و رقابت نرم او بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود و هست. او با حضور مقتدرانه‌اش در صحنه المپیک، به همگان نشان داد دختر محجوب و با عفت ایرانی، نماینده باارزشی برای بلندای یاد ایران در جهان است. 
کیمیا به کج‌اندیشان و خُردنگران به دختران و زنان سرزمینش نشان داد شدیدا در اشتباه‌اند و دختر ایرانی اگر راه برایش باز باشد و نگاه محترمانه و عزتمند نصیبش باشد، کم از پسران و مردان کشورش ندارد تا در رقابت‌های سخت جهانی، ایران را بلندآوازه کند. 
کیمیا اولین دختر ایرانی مدال‌گرفته در المپیک، در رقابتي نرم موفق‌ شد در ایران و جهان چهره‌ای نو و تصور و برداشتی متفاوت از دختران سرزمینش بسازد. 
 
کیمیا در این رقابت طلا را نصیب خود و همه دختران ایرانی کرد. او با عمل بلندش اعلام کرد باید به دختران ایران‌زمین اعتماد کرد و باید راه رشد و تعالی آنها را باز کرد و به توانایی و خلاقیت آنها برای ایرانی سربلند احترام گذاشت و مشارکت آنها را در عرصه‌های مختلف، فرصتی برای بالندگی ایران عزیز دانست. دختران سرزمین‌مان را به ظاهر قضاوت نکنیم و آنها را ثروت و سرمایه‌ای عظیم بدانیم که زندگی نوآورانه را با قدرت خلاقانه‌شان، نصیب ایران‌زمین خواهند کرد. کیمیا به آنچه برای دختران کشورت خلق کردی ببال و تبریک‌های صمیمانه دوستداران ایران عزیز را برای کار بزرگت، بشنو و حضورت را پررنگ‌تر و مؤثرتر کن!
بستن http://www.modarair.com/news/1391-07-15-14-25-57/کیمیا.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497928     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: