نام شما:
ایمیل مقصد:

آواز همایون‌ شجریان

آواز همایون‌ شجریان


گروه: موسیقی، شعر، تئاتر و سینما
تاریخ درج: 1391/10/28
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 2

 

گروه موسیقی سیاوش به خوانندگی همایون شجریان آهنگسازی کیخسرو و سهراب پور‌ناظری دوشنبه شب در تالار رودکی اصفهان به اجرای برنامه پرداختند.
 
 
آواز همایون‌شجریان
 
 
به گزارش فرارو، تور کنسرت «آیینه» تور کنسرتی ترتیب داده شده توسط گروه موسیقی سیاوش به خوانندگی همایون شجریان آهنگسازی کیخسرو و سهراب پور‌ناظری است که در اولین منزل ۲۵ و ۲۶ اصفهان و در ۴ سانس میهمان اصفهانی‌ها است و پس از این شهر در ۵ شهر دیگر کشور نیز اجرا می‌شود.
این کنسرت در دو بخش برگزار می‌شود كه بخش اول آن به موسيقی تنبور اختصاص دارد و قطعات «دم، دیوانگی، رندی» براساس اشعار خیام، مولانا و حافظ در آن اجرا می‌شود.
بخش دوم اين برنامه نيز در فضاي موسيقي سنتي ايراني و در دستگاه نوا است كه با اجرای قطعات«نگار»، براساس شعری از مهسا زمانیان، «آیینه‌ها» براساس شعری از هومن ذکایی، قطعه بی کلام «از عشق» و «افلاکـ» از مولانا همراه است.
گروه سياوش را در اين اجرا همایون شجریان (به عنوان خواننده)، سهراب پور‌ناظري (آهنگساز، نوازنده تنبور و كمانچه)، حسين رضايي‌نيا( سازهای كوبه‌اي)، همايون نصيري(سازهاي كوبه‌اي)، حميد خوانساري (عود)، اصغر عربشاهي (تار)، مهيار طريحي(سنتور)، آيين مشكاتيان(سازهای كوبه‌اي)، داريوش آذر (كنترباس) همراهی می‌کنند.
عکس های مهر و ایمنا از شب اول این کنسرت را در زیر می بینید.
 
بستن http://www.modarair.com/news/موسیقی/1391-10-28-21-13-13.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498299     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: