نام شما:
ایمیل مقصد:

جذابیت موسیقی اصیل ایرانی

جذابیت موسیقی اصیل ایرانی


گروه: موسیقی، شعر، تئاتر و سینما
تاریخ درج: 1391/7/20
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن بیان این مطلب در توضیح کم و کیف همراهی خود به عنوان سرمایه گذار و مدیر برنامه گروه موسیقی" وصل یار" در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از سال ۸۱ من این گروه موسیقی را می شناسم و از سه سال پیش تا امروز به شکل جدی فعالیت آنها را پیگیری می کنم، اما سال گذشته به دلیل علاقه ای که به کار آنها داشتم به عنوان حامی مالی آنها شدم و امسال هم گروه رسما مرا به عنوان خانواده گروه وصل یار پذیرفتند به نوعی به من نشان افتخار دادند و عنوان مدیر برنامه را بر من گذاشتند.

این بازیگر در ادامه صحبت های خود افزود: نوع فعالیتی که این گروه موسیقی انجام می دهد نگاه ویژه ای به هنر موسیقی است و مجموع قطعات خود را به شکل جلوه های هنری به کارگردان علاءالدین پزهان که خود او در این زمینه استاد است روی صحنه می برند و در عین حال حسی که برای تماشاگر ایجاد می کنند احساس خوب و تاثیرگذاری است اما امیدوارم این کنسرت موقعیت اجرا در فضای باز را پیدا کند.

وی در ادامه افزود: برخی از آثار این گروه در گذشته در نقاط مختلف دنیا روی صحنه رفته است اما برای اولین بار است که در ایران اجرا می شود. یکی از نکات قابل توجه در گروه"وصل یار" این است که تمام اعضای این گروه موسیقی با عشق کار می کنند و همین عشق، علاقه و پشتکاری که در فعالیت های خود دارد مرا ترغیب کرده که با آنها همراه شوم.

بازیگری که فیلم" یکی می خواد باهات حرف بزنه" را در نوبت اکران دارد در ادامه افزود: تفکرعام از موسیقی اصیل ایرانی این است که این نوع موسیقی برای مردم جذابیت ندارد . اما به اعتقاد من چنین تفکری نادرست است چراکه هنر موسیقی در سالهای اخیر پیشرفت قابل توجهی کرده است و همیشه هم حرف برای گفتن داشته است و نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

نعمتی در ادامه افزود: موسیقی در بازیگری من نقش مستقیم دارد و نوع فعالیت من جلوی دوربین براساس نت های موسیقی طراحی می شود بنابراین این هنر نقش تعیین کننده ای در شیوه بازی من دارد.

این بازیگر که خود او ساز سنتور می نوازد در پایان افزود: هنرمندان خوبی در عرصه موسیقی وجود دارند که باید کنار آنها ایستاد و مردم را به سالن‌هایی که موسیقی ایرانی اجرا می شود کشاند. ضمن اینکه هنر موسیقی از ذات سینما و به ویژه هنر بازیگری جدا نیست و باید این قابلیت را به مردم معرفی کرد بنابراین موسیقی همیشه با من بوده است و حال اینکه حمایت مالی از این گروه موسیقی را به عهده گرفتم یک حمایت یک طرفه نیست بلکه هنر موسیقی هم در مراحل مختلف زندگی به من کمک کرده است.

لازم به ذکر است کنسرت گروه موسیقی "وصل یار" به سرپرستی ابراهیم اثباتی از امشب تا ۱۵ مهر ماه در تالار وحدت روی صحنه می رود

بستن http://www.modarair.com/news/موسیقی/موسیقی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496056     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: