نام شما:
ایمیل مقصد:

شجریان : مردم همیشه ما را شرمنده کرده‌اند

شجریان : مردم همیشه ما را شرمنده کرده‌اند


گروه: موسیقی، شعر، تئاتر و سینما
تاریخ درج: 1391/11/1
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

 

گروه هنري: همایون شجریان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین روی صحنه مي‌رود.
شجریان:مردم همیشه ما را شرمنده کرده‌اند

این خواننده جوان موسيقي اصيل ايران که در روزهای گذشته اجراهای پرمخاطب و شلوغی را در شهرهای مختلف ایران از جمله رشت و اصفهان روی صحنه برده، پس از قطعی شدن زمان اجرای زنده اش در قزوین و ادامه تور کنسرت هایش در سراسر کشور، در گفت و گويي درباره این اجراهای زنده و برنامه‌هایش برای ادامه کنسرت‌ها سخن گفت.

همایون شجریان درباره فرق هایی که این اجراها در شهرهای مختلف ایران دارد و تلاشش برای دوری جستن از فضاهای تکراری گفت: «در تمام اجراها در شهرهای مختلف، یک حس خاص داشتیم. همه جا اشتیاق مردم را دیدیم و انرژی گرفتیم و واقعا خیلی از این استقبال و حسن توجه مردم، لذت بردیم. محبت مردم همواره شامل حال ما بوده و مردم در هر شرایطی ما را شرمنده خود کرده اند. ما هم تمام سعی مان را برای هر چه بهتر شدن برنامه هایمان انجام داده ایم.»

فرزند استاد محمدرضا شجريان درباره توان سخت افزاری شهرستان‌ها برای برگزاری این قبیل اجراها نیز گفت: «از لحاظ برگزاری به هر حال هر شهر به میزان امکانات و توانایی شان سنگ تمام گذاشته اند تا همه چیز به بهترین شکل و بهترین کیفیت روی صحنه برود. خوشحالم با کسانی کار کرده ایم که همه توانشان را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های اینچنینی خرج مي‌کنند. همین دلگرمی هاست که باعث شده تور برنامه هایمان را به تمام نقاط ایران معطوف کنیم تا با همه مردم ایران دیداری تازه کرده باشیم.»

کنسرت قزوین این خواننده به تهیه کنندگی «سعید رضاکیانی» از تهیه کننده های خوشنام موسیقی کشور برگزار مي‌شود و برای این اجرا بهترین سیستم صوتی از پایتخت در نظر گرفته شده که به همراه چند دستگاه ال سی دی، سالن برگزاری برنامه بتواند بهترین کیفیت محتوایی را در روز اجرا برای حاضرین دربر داشته باشد.

توتونچیان: استقبال به قدری بود که همینطور تمدید برنامه داریم

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری ققنوس که مدیریت برنامه های همایون شجریان را برعهده دارد درباره کم و کیف اجراهای این خواننده گفت: «همه تورهایی که داشتیم و در آن آقای شجریان روی صحنه آمده‌اند، خوشبختانه با استقبال مخاطبان روبرو شده و همین استقبال تمدیدهای پی در پی را شامل شده است. برنامه‌هایی را که برای یک سانس در نظر گرفته بودیم به چهار سانس تبدیل شدند که باعث خوشحالی ماست و از این اتفاق انرژی گرفته‌ایم.

بستن http://www.modarair.com/news/موسیقی/1391-11-01-19-13-43.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496062     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: