نام شما:
ایمیل مقصد:

خانه تئاتر مشهد رسما اعلام موجودیت کرد/ خراسان رضوی به عنوان اولین استان کشور پس از تهران اقدام به تاسیس خانه تئاتر کرده است.

خانه تئاتر مشهد رسما اعلام موجودیت کرد/ خراسان رضوی به عنوان اولین استان کشور پس از تهران اقدام به تاسیس خانه تئاتر کرده است.


گروه: موسیقی، شعر، تئاتر و سینما
تاریخ درج: 1394/6/29
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، علی روحی صبح امروز در نشست خبری اعلام موجودیت خانه تئاتر خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: خراسان رضوی به عنوان اولین استان کشور پس از تهران اقدام به تاسیس خانه تئاتر کرده است.

 
وی افزود: در یک سال و نیم گذشته هنرمندان تئاتر همواره مایل بودند که عضو خانه تئاتر کشور شوند و از مزایای آن بهره ببرند.
 
موسس خانه تئاتر خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا ما با بزرگان خانه تئاتر وارد مذاکره شدیم و از آنان خواستیم تا شرایط تاسیس خانه تئاتر در استان ما را فراهم کنند.
 
روحی عنوان کرد: اواخر سال گذشته نامه‌ای را ارسال کردیم که مبنی بر آن آمادگی تاسیس خانه تئاتر در استان را داشتیم و پس از آن نیز این مذاکرات ادامه پیدا کرد تا یک هفته قبل که مجوز رسمی ما از تهران ارسال شد و پس از این نیز تمام استان‌های کشور می‌توانند خانه تئاتر مستقل داشته باشند.
 
وی گفت: خانه تئاتر جایی است که همه هنرمندان از هر قشر و هر گرایشی می‌توانند در هر زمانی در آن آرام بگیرند و از مزایای صنفی آن نیز بهره‌مند شوند.
 
موسس خانه تئاتر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خانه تئاتر مستقل است و هرگز وام‌دار کسی نخواهد بود اما از همکاری و همراهی تمام نهادهای دولتی و خصوصی استقبال می‌کند.
 
روحی ادامه داد: کاستی‌هایی در تئاتر وجود دارد که ما قصد داریم آنها را برطرف کنیم زیرا از مشهد به عنوان دومین شهر صاحب تئاتر کشور توقعات بالایی وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم که با همکاری جامعه تئاتر بتوانیم حرکت خوبی را در این زمینه آغاز کنیم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص جدول زمانی فعالیت‌های خانه تئاتر خراسان رضوی نیز، عنوان کرد: پس از قطعی شدن مکان خانه تئاتر ما این جدول‌زمانی را اعلام می‌کنیم و انشاالله براساس آن اقدام به برقراری مجمع عمومی نیز خواهیم کرد.
 
موسس خانه تئاتر خراسان رضوی، اظهار کرد:  در راستای انجام فعالیت‌های صنفی در زمینه تئاتر ما ساعت 10:30 صبح فردا دوشنبه 30 شهریور ماه بازدید از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) پارک ملت  و انشاالله در هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌هایی از جمله دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی مزار شهدا را نیز خواهیم داشت
بستن http://www.modarair.com/news/موسیقی/سینما.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497754     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: