نام شما:
ایمیل مقصد:

پوسترها را پاره و کنسرت را لغو کردند! لغو زنجيره‌اي كنسرت‌هاي موسيقي!

پوسترها را پاره و کنسرت را لغو کردند! لغو زنجيره‌اي كنسرت‌هاي موسيقي!


گروه: موسیقی، شعر، تئاتر و سینما
تاریخ درج: 1391/8/23
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

 

گروه فرهنگ و هنر: در پي لغو كنسرت‌هاي موسيقي در آبادان و مشهد، از شهر دزفول هم خبر رسيد كه كنسرت وحيد تاج در اين شهر هم برگزار نمي‌شود!‌
لغو زنجيره‌اي كنسرت‌هاي موسيقي!

کنسرت گروه «آهنگ اشتیاق» به سرپرستی علی قمصری که قرار بود در تاریخ‌های ۲۱ و۲۲ آبان به خوانندگی علیرضا قربانی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شود، ساعاتی قبل از اجرا لغو شد.
قمصری با اعلام این خبر گفت: چندی پیش مدیر برنامه‌های ما پیشنهادی برای دو شب اجرا در تاریخ‌های ۲۱ و۲۲ آبان در دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرد و با توجه به شرایط سخت اجرا در مشهد این فرصت را غنیمت شمردیم تا دیداری با دوستداران موسیقی در این شهر داشته باشیم.
او ادامه داد: متاسفانه امروز و نیم ساعت قبل از پرواز، خبری به ما رسید که طبق آن، با وجود طی شدن تمام مراحل قانونی و کسب مجوز، گروه ما و دانشجویان و مسئولان دانشگاه از برگزاری این کنسرت منع شده‌اند. قمصری بیان کرد: باید به کسانی که به صورت خودسرانه و غیر قانونی قدرتشان را در پاره کردن پوسترها، بی احترامی کردن به عوامل فرهنگی دانشگاه و قلدری خرج می‌کنند، بگویم «درست است که شانس دیدار با هنردوستان مشهد را از دست دادیم ،اما این مسئله در مقابل چیزی که شما از دست می‌دهید ذره‌ای بیش نیست.»

لغو یک کنسرت دیگر، این بار در دزفول


وحید تاج با اعلام خبر لغو کنسرتش با همراهی گروه «سپید و سیاه» در دزفول گفت: چندی پیش اجرایی با گروه «سپید و سیاه» در دزفول داشتیم که علی رغم همکاری‌های ارشاد تهران، اداره ارشاد اهواز در امر صدور مجوز کوتاهی کرد.
تاج اضافه کرد: گاهی به ما گفته می‌شود که مجوز کنسرت همزمان با روز اجرا صادر می‌شود اما این چه فایده‌ای دارد. چرا که در این صورت مجبور هستیم بدون تبلیغات بلیط فروشی کنیم و اگر زیان مالی وارد شود چه کسی این هزینه‌ها را جبران خواهد کرد. این هنرمند که از شاگردان شجریان است در بخش دیگری از سخنانش درباره‌ی تقلید در عرصه‌ی آواز مطرح کرد: فکر می‌کنم هنرمندانی که در عرصه آواز از صدای شجریان تقلید می‌کنند شاگرد ایشان نبوده‌اند. چرا که اگر اینگونه بود استاد به آنها می‌گفت که حنجره هر انسانی با انسان دیگری تفاوت دارد و فیزیک خاصی برای خود قائل است.

بستن http://www.modarair.com/news/موسیقی/1391-08-23-11-29-54.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498177     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: