نام شما:
ایمیل مقصد:

مدارا با مردم بخش بزرگي از تدبير حكومتداري است

مدارا با مردم بخش بزرگي از تدبير حكومتداري است


گروه: سرمایه گذاری، مسکن و اشتغال
تاریخ درج: 1391/11/1
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

رئيس كل دادگستري استان تهران گفت: مدارا با مردم بخش بزرگي از تدبير حكومتداري است كه قوام و دوام حكومت ها را افزايش مي دهد.


ˈسيد عليرضا آوايي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: به فرموده خداوند متعال در قرآن كريم ˈاهل ايمان همواره خود و نه ديگران را متهم مي كنندˈ.

وي گفت: متاسفانه امروز در جامعه انداختن توپ به زمين ديگران، عدم احساس مسؤوليت در مورد برخي مسائل، نپذيرفتن كوتاهي ها و تقصيرها، متهم كردن ديگران و . . . توسط افراد، دستگاه ها و نهادها، در حال تبديل شدن به يك روش جاري است، در حالي كه بايد همواره مصالح حاكميت و نظام در نظر گرفته شود.

رئيس كل دادگستري استان تهران با بيان اينكه هيچ انفكاكي بين دستگاه قضا و اجرا وجود ندارد، افزود: آحاد مسؤولان و كارگزاران نظام به جمهوري اسلامي راي داده اند تا حلال مشكلات مردم باشند و در غير اين صورت، مردم كوتاهي ها را برنخواهند تافت و بين مجلس، دولت يا قوه قضائيه فرقي قائل نخواهند شد.

وي تصريح كرد: قطعا اگر در انجام وظايف، تكاليف و رسالت خويش توفيق يابيم، دين خدا توفيق خواهد يافت و اگر چنين نشد، مردم آگاه و هوشيار قضاوت خواهند كرد كه مجموعه موجود كفايت، صداقت، امانتداري و توانايي مديريت را نداشته و لذا به سراغ ديگران خواهند رفت.

آوايي ادامه داد: در اينكه خون پاك شهدا بركت دارد و همواره كمك حال و ياور ما است شكي نيست، اما در مقابل كسي نيز تضمين نكرده است كه اگر بي ديني كرديم و ناموفق بوديم خون شهيدان ما را حفظ خواهد كرد.

وي خاطرنشان كرد: امروز شرايط ويژه اي بر جامعه حاكم است و اگر بناست تا زحمات امام راحل و خون هاي مطهر شهدا هدر نرود، بايستي يك تلاش مدبرانه، مخلصانه و جمعي وجود داشته باشد.

اين مقام مسؤول اذعان داشت: مطمئنا مجموعه دستگاه حاكميتي قصد ندارد تا به هر قيمتي نظام را حفظ كند، بلكه با پايبندي به اصول، ارزش ها و قانون از آن صيانت خواهد كرد.

وي هشدار داد: اگر هر يك از مسؤولان و كارگزاران نظام در زمانه حاضر با وجود مشكلات اقتصادي، سختي ها و مكافات زندگي بخواهند از قدرت و مقام خود سوء استفاده كنند، امري پذيرفته شده نيست و مردم برابر آنان به مقابله خواهند ايستاد.

آوايي تصريح كرد: بازرسي ها، حكم اعدام ها، قلع و قمع بناهاي غيرمجاز و . . . همگي بايستي در چارچوب قانون و در جهت مصالح نظام صورت پذيرد و زياده روي در آنها، اساس حكومت را به خطر خواهد انداخت.

وي با بيان اينكه قدرت غفلت آفرين است، افزود: بدانيم و آگاه باشيم كه اگر غفلت كنيم بدنه مردمي، دوستان و سربازان نظام را از دست خواهيم داد.

وي گفت: مدارا با كل افراد جامعه بخش بزرگي از تدبير حكومتداري است.

رئيس كل دادگستري استان تهران در خاتمه ابراز اميدواري كرد با اهتمام هر چه بيشتر مسؤولان امر به مقوله پيشگيري و توسعه روزافزون آن، از شكل گيري بسياري از جرايم و ساير مشكلات مبتلابه جلوگيري شود./س

بستن http://www.modarair.com/news/سرمایه/مدارا-با-مردم.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494687     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: