نام شما:
ایمیل مقصد:

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری گفت:جذب سرمایه گذار و فعالیت های اقتصادی در خراسان شمالی با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های استان و با رویکرد توسعه متوازن خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری گفت:جذب سرمایه گذار و فعالیت های اقتصادی در خراسان شمالی با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های استان و با رویکرد توسعه متوازن خواهد بود.


گروه: سرمایه گذاری، مسکن و اشتغال
تاریخ درج: 1394/6/21
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری همایش سرمایه گذاری استان اظهار داشت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در بازه زمانی 20 تا 22 خرداد ماه سال جاری در استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، معرفی فرصت ها، مزیت ها و قابلیت های استان به سرمایه گذاران جهت استفاده از این فرصت ها در بخش های مختلف در سطح استان است.
پورعیسی گفت: حضور سرمایه گذاران واقعی داخلی و تجار معروف و موثر کشورهای همسایه در این همایش فرصت خوبی جهت توسعه و پیشرفت استان است.
مجید پورعیسی با بیان این مطلب که خراسان شمالی دارای تنوع کشت و اقلیم است ، بیان داشت: تبدیل شدن کشاورزی سنتی به صنعتی در گام نخست نیاز به حضور سرمایه گذاران در این بخش و در مرحله بعد نگاه و تاکید به صادرات محصولات کشاورزی به سایر استان ها و کشورها است.
پورعیسی افزود: در قوانین خروج از رکود غیر تورمی برنامه ششم توسعه، ظرفیت ها و فرصت هایی برای خراسان شمالی دیده شده و ما باید با احصاء فرصت های سرمایه گذاری استان از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری از الحاق استان خراسان شمالی به محور توسعه شرق و غرب کشور به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: عضویت دراین بخش مزیت هایی مانند بهره مندی ازتسهیلات ارزان قیمت، ایجاد زیرساختارهایی از سوی دولت برای سرمایه گذاری در حوزه راه و ...برای استان به همراه خواهد داشت.
مجید پورعیسی با بیان این موضوع که فرصت های معرفی شده از سوی دستگاهها باید از نظر اقلیم و جغرافیا مورد مطالعه قرارگرفته باشند، اظهار داشتمدیران دستگاههای اجرایی باید هم افزایی داشته و زیرساخت های لازم جهت برگزاری همایش در بازه زمانی معین شده فراهم آورند.
وی تاکید کرد: باید فرصت هایی که قابلیت اجرایی و جذب سرمایه گذار را دارند از سوی دستگاهها در همایش معرفی شوند.

 

 

منبع : معاونت برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی
بستن http://www.modarair.com/news/سرمایه/1394-06-21-12-13-51.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494695     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: