نام شما:
ایمیل مقصد:

مشكل كشور حل شد ، ورود زنان ممنوع شد

مشكل كشور حل شد ، ورود زنان ممنوع شد


گروه: مطالبات زنان، جوانان و نوآوران
تاریخ درج: 1391/8/5
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

 

گروه ورزشي: ورود بانوان به سالن مسابقه والیبال مردان با دستور حراست وزارت ورزش ممنوع شد.
 
مشكل كشور حل شد،ورود بانوان ممنوع شد
 
در حالی که بانوان در فصول گذشته بدون هیچ مشکلی وارد سالن مسابقه والیبال مردان در رده‌های باشگاهی و ملی می‌شدند و مسابقات را تماشا می‌کردند، در جریان هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کردند که با اعلام حراست وزارت ورزش و تا اطلاع ثانوی بانوان حق ورود با سالن مسابقه والیبال مردان را ندارند.

این موضوع و اعلام این خبر موجب ناراحتی بانوانی شد که در سالن مسابقه حضور داشتند؛ آنها پس از شنیدن این اطلاعیه به شدت نسبت به مسئولان والیبال واکنش منفی نشان دادند. گفته می‌شد که حضور بانوان در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا که به میزبانی تهران جریان دارد هم ممنوع شده است؛ حال اینکه چرا این تصمیم گرفته شده موضوعی است که مسئولان باید پاسخ شفافی به آن بدهند، چراکه در برخی مسابقات لیگ برتر شاهد بودیم تعداد بانوان تماشاگر از مردان بیشتر بوده و هیچ مشکلی هم از سوی آنها ایجاد نشده است. نخستین بار چندی پیش و در مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در چارچوب زیر گروه لیگ جهانی والیبال، ورود زنان به سالن مسابقه ممنوع شد.

 

Share/Save/Bookmark

 

 
United States
۱۳۹۱-۰۸-۰۴ ۱۳:۳۷:۳۹
درسته . مگه زنا آدمن که بخون تفریح داشته باشن .

ما به زنا حق میدیم . اونا رو وارد جامعه کردیم . ما باید بگیم زنا چه کار کنن چه کار نکنن . زنا کاملا حق انتخاب دارن . ولی میتونن از بین چیزایی که ما میگی انتخاب کنن .
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۸-۰۴ ۱۵:۳۶:۰۱
آقای وزیر ورزش و جوانان فکر نان کن که خربزه آب است. این خود عزیزی ها نه دردی را درمان میکند نه باعث پیشرفت ورزش میشود . نه حاصل آن عفاف و نجابت بیشتر است سی و سه سال از انقلاب میگذرد. شایدهم نزد خود فکر میکنید اگر برای کسانی دیگر آب ندارد برای ما که نان دارد.باش تا صبح دولتت بدمد.
 
۱۳۹۱-۰۸-۰۴ ۲۰:۳۷:۵۹
جالبه!!!!!ازتلویزیون میتونن فوتبال والیبال وکشتی وشناببینن ولی توسالن نمیشه!!!!
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۸-۰۴ ۲۳:۳۲:۴۶
علت این ممنوعیت به احکام دینی مربوط نمی شود پس باید سلیقه شخصی باشد . حالا ما خانمهای ایرانی به این دستورالمل ها عادت کردیم و چاره ای نداریم جز این که بسوزیم و بسازیم ولی آیا در برابر افکار عمومی جهان که به ما چشم دوخته است پاسخی داریم که فکر نکنند افکار طالبانیسم حاکم است ؟
بستن http://www.modarair.com/news/1391-07-15-14-20-48/بانوان.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494647     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: