نام شما:
ایمیل مقصد:

سرپرست گروه وصل یار : عدم حمایت از جوانان مشکلی جدی است

سرپرست گروه وصل یار : عدم حمایت از جوانان مشکلی جدی است


گروه: مطالبات زنان، جوانان و نوآوران
تاریخ درج: 1391/8/16
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0
عدم حمایت از جوانان مشکلی جدی است
 

«ابراهیم اثباتی» آهنگساز، نوازنده و سرپرست گروه وصل یار درگفت وگو با پایگاه خبری فریادگر درباره عدم حمایت از کنسرت اخیرش گفت: مشکل عدم حمایت ازگروه های خصوصی و به ویژه جوانان مشکلی جدی است که سال هاست درباره آن صحبت شده و درعمل هیچ اتفاقی نمی افتد.
سرپرست گروه وصل یار  در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر افزود: برای گروهی با بودجه خصوصی بسیار مشکل است که صرفا براساس بلیت فروشی بخواهد هزینه خود را تامین کند . اثباتی ادامه داد: ما درکنسرت خود یک تنه و با تحمل سختی های بسیار و بدون حتی یک ریال کمک دولت اجرای خود را به صحنه بردیم اما این سبب نمی شود که مسئولان دولتی و نهادهای خصوصی وظیفه حمایتی خود را فراموش کنند . سرپرست گروه وصل یار تاکید کرد: حمایت از بخش خصوصی آیین نامه ای است که درقانون نیز به آن اشاره صریح و مستقیمی صورت گرفته و توقع این است که وزارت ارشاد نیز به آن توجه کند. وی افزود: در حال حاضر ما به دنبال برگزاری تور کنسرت خود در شهرهای مختلف ایران هستیم تا همه چیز تنها به تهران و برای تهرانی ها ختم نشود اما بدون حمایت چگونه می شود این کار را انجام داد؟ این آهنگساز درباره بهره بردن از تهیه کننده های خصوصی برای این تور تاکید کرد: متاسفانه تهیه کننده موسیقی در ایران؛ اغلب تنها یک دلال است و بس و هیچ گونه سواد و دانش و حتی نگاه فرهنگی ای به موسیقی ندارد . اثباتی گفت: او تنها آمده تا به هر قیمت پول کلانی به دست بیاورد و برایش فرش فروشی و آپارتمان فروشی و محصولات فرهنگی فروختن هیچ تفاوتی نمی کند . او تنها پول را می شناسد .
او اظهار کرد: بدبختانه هیچ کس هم بر کیفیت کار او نظارت نمی کند و جریان فرهنگی کشور نیز تا این حد گسترده نشده که این افراد خود به خود در عرصه رقابت حذف شده و به جایشان افرادی فرهنگی و با نگاه صحیح و اصولی درکارباقی بمانند . این هنرمند تصریح کرد: وضعیت ممیزی و اعطای مجوز برای فعالیت های فرهنگی از سوی وزارت ارشاد به گونه ای است که عده ای غیرمتخصص و غیر فرهنگی همه چیز را دردست خود گرفته و تنها به دنبال استفاده از چند هنرمندی هستند که نام هایشان برسر زبان عموم مردم است و پول هنگفتی را نصیبش می کنند. وی افزود: برای بیشتر تهیه کنندگان موسیقی مخاطب خاص و فرهنگ و موسیقی هیچ اهمیتی ندارد و حتی اگر بداند که در سالنی مانند تالار وحدت کنسرتی با استقبال شایان توجهی روبرو می شود باز هم حاضر به همکاری با این گروه ها نیستند .
اثباتی ادامه داد: تهیه کنندگان موسیقی ما تنها می خواهند بدون هیچ زحمت و هیچ تلاشی پول سرشار به دست بیاورند و با برگزاری سالیانه دو سه برنامه ، پول هنگفت خود را به دست آورده و دیگر دغدغه فرهنگ ندارند

بستن http://www.modarair.com/news/1391-07-15-14-20-48/گروه-وصل-یار.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497646     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: