نام شما:
ایمیل مقصد:

دکتر عباس شیخ الاسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد: تشکل‌های دانشجویی با فرهنگ مدارا فعالیت کنند؛ هیچ تشکلی حق ندارد خود را نسبت به دیگر تشکل‌ها برتر انگارد.

دکتر عباس شیخ الاسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد: تشکل‌های دانشجویی با فرهنگ مدارا فعالیت کنند؛ هیچ تشکلی حق ندارد خود را نسبت به دیگر تشکل‌ها برتر انگارد.


گروه: اخبار و نگاه دانشگاه و دانشجو
تاریخ درج: 1393/10/20
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

 
دکتر عباس شیخ الاسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه «متاسفانه در دوره‌ای شاهد پررنگ شدن فضای حب و بغض در کشور بودیم» تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با کمک تشکل‌های دانشجویی این فضا که در دوره‌ای در کشور پرنگ شده بود، برطرف شود.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، عباس شیخ‌الاسلامی صبح امروز در اختتامیه همایش تشکل‌های سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) که صبح امروز در هتل ارس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران‌های زندگی فرد است؛ لذت دانشجو بودن با فعالیت در تشکل‌های دانشجویی بسیار بیشتر می‌شود.
وی ادامه داد: تشکل دانشجویی یعنی کار گروهی و آینده‌سازی؛ امیدواریم دانشجویان با عزمی جدی فعالیت دانشجویی را پیش گیرند چراکه امید آینده کشور به این قشر است.
شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه «برای کار دانشجویی باید دایره دوستی‌ها گسترده و زیاد شود» تصریح کرد: اگر فعالیت دانشجویی به خنثی کردن یکدیگر بگذرد، هیچ فایده‌ای از آن فعالیت حاصل نخواهد شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به فعالیت‌های دانشجویان در اوایل انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در آن زمان جو حاکم بین تشکل‌های دانشجویی جوی دوستانه بود؛ ما باید بر این تجربه ارج نهاده و فضای دوستانه در فعالیت تشکل‌های اسلامی دانشگاه برقرار کنیم.
شیخ‌الاسلامی با تاکید بر اینکه عناوین مختلف سیاسی تنها اگر موجب رشد دانشجویان شود، مورد تایید ما خواهد بود، گفت: اگر این عناوین سیاسی موجب اختلاف و تفرقه بین دانشجویان شود، ما نیز آن را تایید نمی‌کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تاکید کرد: تشکل‌های دانشجویی با فرهنگ مدارا فعالیت کنند؛ هیچ تشکلی حق ندارد خود را نسبت به دیگر تشکل‌ها برتر انگارد.
شیخ‌الاسلامی خودبرتر بینی را آفتی برای فعالیت‌های دانشجویی دانست و یادآور شد: فضای امروز نیز فضای گفت‌وگو است و باید روحیه بغض و کینه را کنار گذاشت.
به گزارش ایسنا، سعادتی، دبیر اجرایی این همایش، نیز با بیان اینکه «نگاه ما در برگزاری این همایش، استفاده حداقلی از هزینه‌ها و در عین حال، برگزاری با کیفیت آن بوده است» اظهار کرد: جنبش دانشجویی همیشه سردمدار فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی در کشور بوده و امیدواریم با کمک‌هایی که دانشگاه آزاد می‌کند، این جریان احیا شود.
وی اضافه کرد: سازمان اسلامی دانشجویان ایران به دنبال استفاده از بیشترین ظرفیت جریان دانشجویی است و خط مشی اعتدالی را دنبال می‌کند.
به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از تشکل‌های دانشجویی سادا تقدیر صورت گرفت.

 

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-دانشگاه/شیخ-الاسلامی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494813     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: