نام شما:
ایمیل مقصد:

جشنواره پژوهشي و فناورانه پويش به همت شوراي دبيران انجمن‌هاي علمي دانشگاه فردوسي برگزار مي‌شود.

جشنواره پژوهشي و فناورانه پويش به همت شوراي دبيران انجمن‌هاي علمي دانشگاه فردوسي برگزار مي‌شود.


گروه: اخبار و نگاه دانشگاه و دانشجو
تاریخ درج: 1394/1/25
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

دبير اجرايي اين جشنواره، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان، با بيان اينكه «هدف ما از برگزاري اين جشنواره حركت به سمت دانشگاه‌هاي نسل سوم است» گفت: ما مي‌خواهيم ايده‌هاي پژوهشي و فناورانه را در قالب مقالات و طرح‌ها جمع‌آوري كنيم و سمت و سوي جديدی به حركت علمي جامعه دانشجويي بدهيم.

وي ادامه داد: اين همايش در محورهاي علوم انساني، علوم پايه و رياضيات، علوم مهندسي، معماري و شهرسازي و ‌علوم كشاورزي، منابع طبيعي و دامي برگزار مي‌شود؛ همچنين بخشي به عنوان بخش طلايي در اين همايش در نظر گرفته شده كه به ايده‌هايي كه منجر به توليد و اختراع مي‌شود، اختصاص دارد.
صداقت خاطرنشان كرد: اين همايش اختصاص به تمام دانشجويان دارد و حتي اقشار غير دانشجويي نيز مي‌توانند در آن شركت كنند.
دبير اجرايي اين جشنواره تاكيد كرد: ما به دنبال ايجاد يك بانك اطلاعاتي از ايده‌هاي پژوهشي و فناورانه هستيم كه منجر به ايجاد شركت‌هاي دانش‌بنيان مي‌شود؛ همچنين يكي ديگر از اهداف ما اين است كه با مطرح شدن اين ايده‌ها، صاحبان آن بتوانند در مسير درستي طرح خود را به سرانجام برسانند.
وي در خصوص زمان برگزاري اين جشنواره عنوان كرد: علاقه‌مندان به شركت در اين همايش مي‌توانند تا 20 ارديبهشت ماه آثار خود را از طريق وب‌سايت pooyeshssc.ir به دبيرخانه ارسال كنند؛ احتملا دهه اول خرداد ماه نيز اختتاميه اين همايش در سطح ملي برگزار خواهد شد.
بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-دانشگاه/دانشگاه-فردوسي.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494802     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: