نام شما:
ایمیل مقصد:

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: تبادل تجربه‌های مدیریتی موجب هم افزایی نهادهای آموزشی كشور می شود

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: تبادل تجربه‌های مدیریتی موجب هم افزایی نهادهای آموزشی كشور می شود


گروه: اخبار و نگاه دانشگاه و دانشجو
تاریخ درج: 1394/3/24
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

مشهد- رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همگامی آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور موجب تبادل تجربه های مدیریتی و هم افزایی در راستای رشد و شکوفایی کشور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کافی روز یکشنبه در نخستين همایش اقتصاد آموزش و پرورش با رویکرد اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد برگزار شد با گرامیداشت روز ۲۴ خرداد اظهار داشت: حوزه آموزش و پرورش و حوزه آموزش عالی در مسير تربیت سرمایه های انسانی و اداره جامعه با يك هدف مشترك گام برمی دارند.
وی  با بیان اینکه هم افزایی و هماهنگی این دو وزارتخانه بسیار مهم است افزود: حوزه آموزش وپرورش بدون مشارکت مردم و خیران و تنوع بخشیدن به منابع به سختی اداره می شود و حوزه آموزش عالی هم با همین مشکل مواجه است.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: ما به این نقطه رسیده ایم که پرداختن به مسائل پشتیبانی ما را از اهداف تعیین شده دور می کند و باید تا حد امکان امور خدماتی را به شرکت های خصوصی واگذار کنیم و منابع دانشگاه را به مسائل کیفی پیوند دهیم.
کافی تصریح کرد: نمی توانیم بدون بسترسازی و و برون سپاری امور به بالابردن بهره وری و تحقق اقتصاد مقاومتی دست یابیم.
وی سابقه دانشگاه فردوسی مشهد در برون سپاری امور را بیش از ۲۰ سال عنوان کرد و افزود: با این حال اگر کارهای دانشگاه را بدون برنامه و مدیریت به بخش خصوصی واگذار کنیم با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد.
کافی ادامه داد: از حوزه آموزش انتظار می رود که فعالیت های خود را بر مبنای اصول علمی انجام دهد در همين راستا امیدوارم با برنامه ریزی بتوانیم به اهداف بلند این همایش و تحقق آن در عرصه عمل برسیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه فردوسی مشهد آمادگی دارد در راستای تحقق اهداف بلند این همایش با حضور استادان دانشگاهی و ارائه مشاوره های لازم با آموزش و پرورش همکاری های لازم را صورت دهد

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-دانشگاه/دانشگاه.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 494551     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: