نام شما:
ایمیل مقصد:

برگزاری نشست مشترک بین شورای شهر و آموزش و پرورش خراسان رضوی/ تاکید شورا و آموزش پرورش بر ایجاد تعاملات پایدار

برگزاری نشست مشترک بین شورای شهر و آموزش و پرورش خراسان رضوی/ تاکید شورا و آموزش پرورش بر ایجاد تعاملات پایدار


گروه: پنجمین دوره شورای شهر مشهد
تاریخ درج: 1396/6/21
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 2

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حیدری رئیس شورای شهردر جلسه مشترک با مدیر کل اموزش و پرورش استان و هیات همراه، بر تعامل فی مابین شهرداری،‌ شورا و آموزش و پرورش تاکید کرد .
به گفته حیدری، آموزش و پرورش از آن جهت مهم است که تربیت شهروندان در تراز نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارد .
رئیس شورای شهر، آموزش و پرورش را بعنوان نهاد توسعه زیر بنایی جامعه دانست و اظهار داشت : تمام دستگاه ها و خصوصا شهرداری باید ظرفیت های خود را دراختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
وی توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی و برنامه ریزی برای آن را از جمله وظایف شورای شهر دانست .
حیدری همکاری شهرداری مناطق درفرهنگ سازی و همکاری با آموزش پرورش را بعنوان مطالبه شورا مطرح کرد و افزود : شهرداری های مناطق باید با دستگاه ها و نهادهای منطقه خود تعاملی ویژه برقرار کنند تا بتوانند از ماحصل آن شرایط ایجاد مشارکت اجتماعی و فرهنگی مردم را فراهم آورند .
وی ادامه داد: شهرداری و شورا ظرفیت های زیاد و منابع کمیابی دارد که با زحمت این منابع را تامین می کند لذا با هم افزایی با آموزش و پرورش می توانیم این منابع را افزایش دهیم و آنها را حفظ نماییم .
رئیس شورای شهر اظهار داشت: در آغاز مهرماه وشروع مدارس هستیم و شهرداری می تواند با کمک آموزش و پرورش، محتوی بیلبوردهای سطح شهر با مضامین تکریم جامعه معلمان و گرامی داشت علم اندوزی را تهیه کند .
حیدری حضور شهردار منتخب در مدرسه زمان تحصیلش را نشان از رویکرد فرهنگی شهردار و استقبال وی از همکاری با آموزش و پرورش عنوان کرد .
رئیس شورای شهر گفت: سازمان دانش آموزی ظرفیتهای بسیار خوبی دارد و کشورهای پیشرفته برای ارتقاء سطح فرهنگی خود از بچه ها و گروه های دانش آموزی فعال استفاده کرده اند .
حیدری اشاره ای نیز به مصوبه شورای شهر مبنی بر تعلق 3 درصد از عوارض شهرداری به آموزش و پرورش داشت و افزود : در شورای شهر پنجم 4 نیروی کادر آموزش و پرورش حضور دارند که این اعضا و سایر اعضای شورای شهر بر حمایت و تعامل با آموزش و پرورش تاکید ویژه ای دارند .

بستن http://www.modarair.com/news/شورا/شورا.html
بازديد کل : 494623     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: