نام شما:
ایمیل مقصد:

 در آستانه آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر؛ شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی بیانیه مهمی صادر کرد

در آستانه آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر؛ شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی بیانیه مهمی صادر کرد


گروه: پنجمین دوره شورای شهر مشهد
تاریخ درج: 1395/12/29
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 3

شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی در آستانه ثبت نام از داوطلبین و نامزدهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیانیه مهمی را صادر کرد.
 
به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، متن این بیانیه به شرح ذیل است؛
 
سال١٣٩٦، آبستن يكي از فرازهاي مهم تاريخ سياسي اين كشور عزيز است، مردم شریف، صبور و آگاه استان پهناور خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس، در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سراسر استان قرار گرفته‌اند.
 
اولین گام استفاده از فرصت مشارکت و تعیین سرنوشت، حق انتخاب شدن است. برای پیشبرد خواست و اراده مردم، حفظ و تداوم دستاوردهای انتخابات 1392 ریاست جمهوری و تشکیل دولت "تدبیر و امید" و انتخابات 1394 و تشکیل مجلس معتدل دهم، ضرورت ایجاب می‌کند همه دلسوزان و واجدین شرایط قانونی از 30 اسفند 1395 لغایت 6 فروردین 1396 با مراجعه به فرمانداری های محل و همزمان اقدام برای کسب استعلام عدم سوء پیشینه، خود را برای ثبت نام و ورود به عرصه مشارکت، رقابت و تشکیل شوراهای کارآمد، دارای تخصص و پاکدست آماده نمایند.
 
برهمه آنها كه دلشان براي سرنوشت امروز و فردای ایران و خراسان می‌تپد و در ضمير آگاه خويش، تعهدي نسبت به فرداي مشهد عزيز حس مي كنند، فرض است تا سرمايه اجتماعي خويش را در طَبَق اخلاص بنهند و علي رغم همه تبعيض ها و ناروايي هاي موجود، آبرو و اعتبار خويش را در معرض انتخاب مردم، اين تنها صاحبان واقعي كشور قرار دهند. 
 
در اين راهِ ناهموار، تهمت‌ها و بی مهری‌ها را تحمل كرده و به عشقِ ساختن فرداي اين شهر، خم بر ابرو نياورند. برای تحقق چنين راهبردي، حضور نيروهاي متخصص و حامي تفكر اصلاح و اعتدال، با تأكيد بر وفاق و همدلي، به قصد دستیابی به يك ليست واحد، ضرورتي اجتناب ناپذير است. 
 
شوراي اصلاح طلبان استان خراسان رضوی، با اصل دانستن سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري و تاكيدات ويژه رياست محترم جمهوري و با تكيه بر اصل قانون مداري و رعایت حق الناس، بر این باور است که نهاد شورا، به عنوان پارلمان محلی، بزرگ ترین شبکه اجتماعی است که می تواند بستر رشد و شکوفایی اقتصاد، معیشت و اشتغال مناطق شهری و روستایی را فراهم آورده و تأمین کننده حقوق شهروندی و آزادی های اجتماعی مردان، زنان و جوانان، براي دستیابی به يك زندگی برخوردار از رفاه، آبادانی و آرامش است.
 
تجربه گذشته در شهري به اهميت مشهد، نشان می دهد، تنها راه عملی تغییر و اصلاح امور، مشارکت حداکثری در انتخابات و استقبال آحاد جامعه از مراحل ثبت نام، حضور فعال در ستادهای انتخاباتی و مشارکت منسجم در پای صندوق های  اخذ رأی در 29 اردیبهشت 1396 می باشد. به اميد خلق حماسه ای ماندگار و سرنوست ساز در تاریخ تحولات اجتماعی اين شهر عزيز و سربلند.
 
شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی
28 اسفند ماه سال 1395

 

بستن http://www.modarair.com/news/شورا/انتخابات.html
بازديد کل : 498296     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: