نام شما:
ایمیل مقصد:

کاروان ووشو جوانان ایران در مجموع 2 بخش ساندا و تالو دختران و پسران به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.

کاروان ووشو جوانان ایران در مجموع 2 بخش ساندا و تالو دختران و پسران به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.


گروه: ورزش، المپیادها و مسابقات
تاریخ درج: 1395/7/12
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

به گزارش فدراسیون ووشو؛ رقابت های ووشو قهرمانی جوانان جهان که از پنجشنبه هفته گذشته با حضور نمایندگان 51 کشور در شهر «بورگاس» بلغارستان آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) به پایان رسید. در پایان این رقابت ها تیم جوانان ایران در مجموع 2 بخش تالو و ساندا دختران و پسران با کسب هفت مدال طلا، هفت نقره و پنج برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. تیم چین همچون ادوار گذشته، با کسب 19 مدال طلا و سه نقره به عنوان قهرمانی رسید. همچنین، ماکائو با کسب پنج مدال طلا، چهار نقره و سه برنز به مقام سومی رسید.

در پایان این رقابت ها، «زهرا کیانی» که به تنهایی موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شد، عنوان پرافتخارترین ووشوکار را به خود اختصاص داد. اما در روز پایانی این رقابت ها، طاها بدیعی در فرم «چیانگ شو» رده سنی نوجوانان با کسب امتیاز 9.06 به مدال نقره رسید و تالوکاران سنگاپور و روسیه نیز مقام های اول و سوم را به دست آوردند. همچنین تیم دوئلین ایران متشکل از محمد حسینی و حسین رحمانی، با کسب 9 امتیاز بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

فاطمه جزینی در فرم «گوئن شو» رده سنی نوجوانان با امتیاز 8.92 به مدال برنز رسید. در این فرم نمایندگان بلاروس و امریکا به مقام های اول و دوم رسیدند.  شاهین بنی طالبی در فرم «جین شو» رده سنی نونهالان با امتیاز 8.52 مدال طلا را از آن خود کرد. در این فرم تالوکاران هنگ کنگ دوم و اندونزی سوم شدند.

اما نازنین بازدار در فرم «چانگ چوان» رده سنی نونهالان با امتیاز 8.95 به مدال نقره دست یافت. نمایندگان سنگاپور و هنگ کنگ اول وسوم شدند. در همین فرم، حدیث امیری با امتیاز 8.56 چهارم شد.  همچنین محمدعلی مجیری در فرم «نن گوئن» رده سنی نوجوانان با کسب امتیاز 8.95 به مدال برنز دست یافت. در این فرم نمایندگان کره جنوبی و ماکائو به مدال های طلا و نقره رسیدند.

اسامی مدال آوران تیم ایران:
مدال طلا:
زهرا کیانی 2طلا، تیم دوئلین متشکل از محمد حسینی و حسین رحمانی، یوسف صبری، محمدمهدی گرشاسبی، شاهین بنی طالبی و محمدعلی مجیری

مدال نقره:
نازنین بازدار 2 نقره، طاها بدیعی 2 نقره، حمیدرضا سهندی، فاطمه جزینی و زهرا کیانی
مدال برنز:
فاطمه جزینی 2 برنز، فاطمه ویسی، محمدعلی مجیری و آرمین افراز.
بستن http://www.modarair.com/news/ورزش/ورزش-بانوان.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496105     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: