نام شما:
ایمیل مقصد:

مزدک میرزایی : جای ناصر حجازی در مستند «تاریخ شهرآورد» خالیست / دربی های زمان کودکی ام بیشتر به من می چسبید!

مزدک میرزایی : جای ناصر حجازی در مستند «تاریخ شهرآورد» خالیست / دربی های زمان کودکی ام بیشتر به من می چسبید!


گروه: ورزش، المپیادها و مسابقات
تاریخ درج: 1391/10/9
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

 

مزدک میرزایی: جای ناصر حجازی در مستند «تاریخ شهرآورد» خالیست/ دربی های زمان کودکی ام بیشتر به من می چسبید!
 
 
 
لیگ برتر - تهیه کننده مجموعه مستند «تاریخ شهرآورد» می گوید سه گل پرسپولیس در 10 دقیقه پایانی، دربی 74 را خاطره انگیز دربی تاریخ کرده است.
 
 
به گزارش خبرآنلاین؛ مجموعه مستند «تاریخ شهرآورد» که در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای به منظور بررسی تاریخ بازی‌های دربی پایتخت تهیه شده، هم اکنون از شبکه مستند سیما در حال پخش است و تا حدودی مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.
مزدک میرزایی گزارشگر و مجری تلویزیون که تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده داشته، در گفت و گو با خبرآنلاین از ویژگی های این برنامه حرف هایی را به میان آورد. او در توضیح کلی این مجموعه گفت: «این مجموعه یک مستند ورزشی ترکیبی است که سعی دارد برای اولین بار هم به تاریخ تمام مسابقات استقلال و پرسپولیس از آغاز تا به امروز (از سال 1347) و هم به حوادث مهم، اتفاقات و مسایل پشت پرده فوتبال در دوره های مختلف بپردازد.»
او ادامه داد: «به هر حال دربی پایتخت سوژه ای است که همیشه برای فوتبالدوستان ایرانی جذابیت خاصی داشته و می بینید از همین حالا که حدود یک ماه به برگزاری بازی برگشت زمان باقی مانده همه در مورد این دیدار صحبت می کنند.»
مزدک میرزایی در پاسخ به این سوال که چه چیزی ایده ساخت چنین مجموعه ای را در ذهن او ایجاد کرده گفت: «در واقع ایده و برنامه خاصی را از قبل نداشتم اما دیدم که همه عوامل تولید چنین مجموعه ای در دسترس است و از طرفی مسئولان شبکه مستند هم راغب ساخت آن بودند و همه اینها باعث شد که این کار به سرانجام برسد.»
او در واکنش به این سوال که جای خالی چه شخصیت هایی در این برنامه احساس می شود گفت: «ما کارمان را از ابتدا تاریخ برگزاری دربی شروع کردیم و خب طبیعتا خیلی از بازیکنان قدیمی ما در حال حاضر در قید حیات نیستند. اگر بخواهم اسم ببرم شاید جای خالی افرادی چون ناصر حجازی، محراب شاهرخی و عزت جان ملکی در این مجموعه احساس می شود.»
مزدک میرزایی در پایان در مورد اینکه کدام یک از دربی های تاریخ از نظر خودش خاطره انگیزتر بوده گفت: «اگر بخواهم واقعیت را بگویم، دربی های زمان کودکی بیشتر از دربی های امروزی به من می چسبید! اما اگر بخواهم به یک بازی اشاره کنم شاید همین دربی برگشت سال گذشته (دربی 74) که پرسپولیس بازی 2-0 باخته را در 10 دقیقه پایانی با برد 3-2 عوض کرد، برای من که گزارشگر آن بازی هم بودم از همه خاطره انگیزتر باشد.
بستن http://www.modarair.com/news/ورزش/ناصر-حجازی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498063     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: