نام شما:
ایمیل مقصد:

 مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا  جوانان ايران به دنبال شکسته شدن طلسم 36 ساله

مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا جوانان ايران به دنبال شکسته شدن طلسم 36 ساله


گروه: ورزش، المپیادها و مسابقات
تاریخ درج: 1391/8/11
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

 

مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا 2012 امارات درحالي از شنبه آغاز مي‌شود که شاگردان اکبر محمدي در تفکر جبران ناکامي‌هاي گذشته، شکستن طلسم 36 ساله قهرماني نشدن و کسب سهميه حضور در جام جهاني جوانان پس از 12 سال هستند.
به گزارش مهر، سي و هفتمين دوره مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا در حالي از روز شنبه سيزدهم آبان‌ماه آغاز مي‌شود که تيم ايران در گروه A اين رقابت‌ها، با تيم‌هاي امارات ميزبان مسابقات، ژاپن مدعي ناکام و کويت که در اين رده مي‌تواند براي هر حريفي دردسرساز ايجاد کند، همگروه است.
تيم جوانان ايران که مهمترين افتخارش در سال‌هاي اخير کسب عنوان چهارم در سال 2000 در تهران است، پس از محروميت از حضور در مسابقات سال 2002، در 4 دوره گذشته اين جام حتي نتوانست از مرحله گروهي صعود کند و همين انگيزه اکبر محمدي و تيمش را براي موفقيت در اين دوره از رقابتها بيشتر کرده است.
تيم جوانان که مرحله مقدماتي اين جام را با 4 پيروزي متوالي (3 بر صفر برابر هند، 4 بر صفر مقابل ترکمنستان، 5 بر صفر برابر پاکستان و 2 بر صفر مقابل ازبکستان) با اقتدار پشت سرگذاشتند و به عنوان تيم نخست راهي مرحله نهايي شدند، پس از انجام اردوها و ديدارهاي تدارکاتي مناسب و موفقيت در تورنمنت‌هاي روسيه و ويتنام، در انديشه پايان دادن به ناکامي فوتبال ايران در اين رده در قاره کهن هستند.
در اين بين اما انگيزه اکبر محمدي سرمربي جوانان براي موفقيت، بيش‌از هر فردي در اين تيم است. وي که 2 سال پيش به همراه تيم نوجوانان نتوانست از مرحله گروهي صعود کند، درصورت موفقيت تيم جوانان، توانايي‌هايش را ثابت کرده و در عمل نشان خواهد داد ناکامي نوجوانان در سال 2010 ماحصل اتفاقات فوتبالي و بدشانسي و بي‌دقتي بازيکنانش بوده است.
در اين شرايط همه علاقمندان به فوتبال اميدوار هستند، پس از جهاني شدن تيم نوجوانان و بالارفتن شانس صعود تيم بزرگسالان به جام جهاني پس از شکست دادن کره‌جنوبي، تيم جوانان هم بتواند ابتدا طلسم 12 ساله ناکامي جوانان ايران در صعود به جام جهاني را بشکند.
همچنين با تداوم روند موفقيت‌ها پس از 36 سال، نوار ناکامي‌هاي فوتبال ايران در کسب عنوان قهرماني جام جوانان آسيا را بشکند.

گروه‌بندي برنامه کامل مسابقات

گروه‌بندي سي و هفتمين دوره مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا در حالي به شرح زير مشخص شده است که در اين دوره از رقابتها، براي نخستين مرتبه ديدار رده‌بندي برگزار نمي‌‍شود:
گروه A: ايران، امارات، ژاپن و کويت
گروه B: کره‌جنوبي، چين، تايلند و عراق
گروه C: کره‌شمالي، ازبکستان، ويتنام و اردن
گروه D: استراليا، عربستان، سوريه و قطر
بازيهاي روز شنبه - 13/08/1391

گروه A:

* امارات - کويت، ساعت 16:30، ورزشگاه امارات شهر راس الخيمه
* ايران - ژاپن، ساعت 20:30، ورزشگاه امارات شهر راس الخيمه

گروه B:

* کره‌جنوبي - عراق، ساعت 14:30، ورزشگاه فجيره شهر الفجيره
* چين - تايلند، ساعت 18:30، ورزشگاه فجيره شهر الفجيره
بستن http://www.modarair.com/news/ورزش/فوتبال-قهرماني.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497638     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: