نام شما:
ایمیل مقصد:

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: تحمل و مدارای سیاسی در دولت یازدهم افزایش پیدا کرد

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: تحمل و مدارای سیاسی در دولت یازدهم افزایش پیدا کرد


گروه: نگاه اعضاء و اهل مدارا
تاریخ درج: 1395/5/31
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1
به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، دکتر محسن صادقی ظهر امروز در جلسه آموزشی بخشداران استان خراسان رضوی ضمن تاکید بر پیگیری مواد مطرح شده توسط تعدادی از بخشداران اظهار کرد: بخشداران استان به عنوان نمایندگان عالی دولت در بخش بایستی ضمن تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید از امور تخریبی پرهیز کرده و در فرصت مغتنم هفته دولت در راستای بازآفرینی امید و اعتماد عمومی که از مهمترین ثمرات دولت تدبیر و امید است نهایت استفاده را ببرند.

وی با اشاره به اقدمات دولت در عرصه‌های مختلف ادامه داد: در عرصه سیاسی تقویت وفاق ملی، افزایش سطح نشاط سیاسی، ارتقای مشارکت سیاسی و گسترش فعالیت احزاب از جمله دستاوردهای دولت یازدهم به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی اقدامات دولت در عرصه اجتماعی را کاهش شکاف دولت و ملت، افزایش سرمایه اجتماعی، احساس امید به آینده، ارتقای اخلاق اجتماعی و کاهش سطح تخریب و انگ زنی اعلام کرد.

صادقی اقدامات دولت در عرصه فرهنگی را آشتی اصحاب قلم و نخبگان با دولت، افزایش سهم امنیت فرهنگی، ارتقای سطح اخلاق در عرصه فرهنگ و تقویت رویکرد تولی‌گری و کاهش تصدی گری دولت در عرصه فرهنگی برشمرد.

وی همچنین ارایه تصویر مثبت از ایران در افکار عمومی جهانیان، باز شدن قفل هسته‌ای و رویکرد عقلایی و تعاملی با نظام جهانی در مقابل رویکرد احساسی و تقابلی را از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه بین الملل اعلام کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی رویکرد دولت در اعتدال گرایی را تکیه و تاکید بر مبانی دینی و ارزشی دانست و افزود: دولت همواره بر خرد جمعی، پرهیز از هرگونه افراط و تفریط در عرصه‌های مختلف، پرهیز از خشونت و رادیکالیسم در عرصه داخلی و خارجی و پرهیز از سطحی نگری و احساس گرایی تاکید می‌کند.

صادقی توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار، جلوگیری از روند شتابان فساد، فقر و تبعیض، کاهش سطح تورم از 43 درصد به کمتر از 10 درصد و ایجاد ثبات وآرامش در فضای کسب و کار را از جمله دستاوردهای دولت یازدهم اعلام کرد.
بستن http://www.modarair.com/news/مقالات/صادقی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497608     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: