نام شما:
ایمیل مقصد:

ماراتن نفس گیر مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 به خط پایان خود نزدیک می شود./ نویسنده: حمید رضا موحدی زاده

ماراتن نفس گیر مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 به خط پایان خود نزدیک می شود./ نویسنده: حمید رضا موحدی زاده


گروه: رویکرد مدارا، مروت و تدبیر
تاریخ درج: 1394/4/21
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1
به نام خالق هستی، صلح و انسان/
به احتمال قوی طی 24 ساعت آینده، ماراتن نفس گیر و طولانی مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای 1+5 به خط پایان خود نزدیک می شود و یکی از بزرگترین چالش های کشورمان در حوزه سیاست خارجی توأم با شکیبایی، اقتدار و عزت مردان تاریخ ساز و باهوش دستگاه دیپلماسی در " دولت تدبیر و امید " به نفع همه طرف های مناقشه اتمی در جهان حل و فصل خواهدشد.
امید است با عبور از این گذرگاه سخت و طاقت فرسا، که با بهره گیری از " راهبرد نرمش قهرمانانه " حاصل گردیده و تضمین آن نیز در آینده به " وفای به عهد و پیمان " از سوی 7 کشور بزرگ جهان شامل ایران، امریکا، بریتانیا، روسیه، فرانسه، چین و آلمان بستگی پیدا می کند، مردم و کشور عزیزمان ایران در مسیر هموارتر، معقول تر و نزدیک تر به صلح و پیشرفت گام بردارند. دست مریزاد بر تیم ورزیده و آینده نگر ایران، انشاالله
 *** اینک به دو نظر سنجی معتبر در ایران و امریکا در باره توافق هسته ای نگاه می کنیم. باشد تا موافقان و مخالفان این توافق تاریخی، خیرخواهانه در مسیر خواست اکثریت مردم ایران و امریکا حرکت و اقدام نمایند :
**********
1-نظرسنجی جدید دانشگاه تهران نشان می‌دهد:
حمایت اکثر ایرانی‌ها از توافق هسته‌ای
) اکثریت مردم موافق مذاکرات هستند و تنها یک نفر از هر شش نفر مخالف آن است. حدود سه نفر از هر چهار نفر هم خوشبین به دستیابی به توافق هستند. )
یک نظرسنجی جدید که روز سه شنبه گذشته در اینجا و تهران منتشر شده است، دارای نتایج قابل توجه و مهمی است و می تواند توجهات زیادی را حداقل در ایالات متحده به خودش جلب کند. این نظرسنجی از طریق تلفن و با جامعه آماری 1000 نفری در روزهای 12 تا 28 می، توسط مرکز پژوهش افکار عمومی دانشگاه تهران و یک سازمان مستقل نظرسنجی مستقر در تورنتو که با مرکز مطالعات بین المللی و امنیتی دانشگاه مریلند همکاری می کند، انجام شده است.
در این نظرسنجی مشخص شده است اکثریت قاطع مردم ایران از توافق هسته ای حمایت می کنند. در حالی که 57 درصد مردم از توافقی که براساس توافق لوزان، برنامه هسته ای را محدود می کند، حمایت می کنند، 63 درصد از مردم فرض می کنند که تمام تحریم های ایالات متحده لغو خواهند شد.
**********
2- تمایل مردم امریکا به توافق هسته‌ای با ایران
بنابر نظرسنجی مشترک انجام شده توسط وال استریت ژورنال و شبکه خبری ان .بی.سی مردم آمریکا موافق تلاش های صورت گرفته کشورهای 1+5 برای توافق با ایران هستند.
به گزارش ایسنا، در این نظرسنجی که به صورت مشترک توسط روزنامه وال استریت ژورنال و شبکه خبری ان .بی.سی آمریکا در مورد توافق هسته ای با ایران انجام شد 54 درصد از مردم آمریکا معتقدند که توافق هسته ای با ایران که بر طبق آن تحریم های اقتصادی علیه این کشور در ازای افزایش بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای ایران برداشته می شود مهم و لازم است.
از سوی دیگر نیز 37 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که چارچوب تفاهم به دست آمده با ایران در مورد برنامه هسته ای اش ریسک بالایی دارد و اعمال تحریم ها و ادامه آن راه موثرتری برای جلوگیری از از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای است.
بستن http://www.modarair.com/news/مقالات-مدیر-سایت/هسته-ای.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496107     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: