نام شما:
ایمیل مقصد:

حمیدرضا موحدی زاده، در جمع ایثارگران ( تالار آئینه حرم مطهر رضوی ): نقش هاشمی رفسنجانی در فراز و نشیب های پر خطر و تلاطم های انقلاب، انکار ناپذیر است و او تاریخ زنده انقلاب شکوهمند اسلامی مان است.

حمیدرضا موحدی زاده، در جمع ایثارگران ( تالار آئینه حرم مطهر رضوی ): نقش هاشمی رفسنجانی در فراز و نشیب های پر خطر و تلاطم های انقلاب، انکار ناپذیر است و او تاریخ زنده انقلاب شکوهمند اسلامی مان است.


گروه: رویکرد مدارا، مروت و تدبیر
تاریخ درج: 1394/6/5
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 7


 

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 

" من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا "

 
ابتدا ولادت حضرت امام رضا (ع) اسوه تقوی و تدبیر را به حضور همه مسلمانان جهان و به خصوص شیعیانش تبریک عرض می کنم. حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی را که همیشه الهام بخش بوده اند، در جمع ایثارگران و اصحاب فرهنگ و هنر استان خراسان رضوی خوشامد عرض می کنم. هفته دولت را نیز به " دولت مردان تدبیر و امید " تبریک عرض می نمایم.
همه خوب می دانند نقش حضرت عالی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، برجسته و تعیین کننده بوده است. آن دوران که من نوجوان انقلابی بودم در اولین تظاهرات دانش آموزی در سال 1357 به همراه پیش کسوت خودم برادر جانباز آقای حجی فاطمی که در حضور شما هستند و یک پای خود را در راه دفاع از این انقلاب، نظام و کشور از دست داده اند، خواستار آزادی زندانیان سیاسی از جمله آیت الله طالقانی، آیت الله منتظری و حضرت عالی بودیم.
پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس، امام (ره) که اعتماد کامل به شما داشتند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب، اعتماد دارند، فرماندهی جنگ تحمیلی را به آیت الله هاشمی رفسنجانی سپردند. به تعبیری می توان گفت نقش هاشمی رفسنجانی در فراز و نشیب های پر خطر و تلاطم های انقلاب، انکار ناپذیر است و او تاریخ زنده انقلاب شکوهمند اسلامی مان است.
در پایان جنگ تحمیلی و خرابی های ناشی از آن، این شما بودید که شجاعانه بار مسؤلیت دولت سازندگی را بر دوش گرفتید و در پایان دولت خود با خطبه های روشنگر نماز جمعه، انتخابات ریاست جمهوری سال 1376را تضمین نمودید و " دولت دوم خرداد " از آراء میلیونی مردم ایران بر سر کار آمد. در 10 سال گذشته و قبل از روی کارآمدن " دولت تدبیر و امید "، آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که آگاهی بخشی کرد و در کنار رهبر عزیز انقلاب اسلامی که فرمودند " رأی مردم حق الناس است " و " بایستی امانت داری شود "، توانستید با کمک سایر بزرگان انقلاب از جمله " رئیس دولت اصلاحات "، قطار انقلاب را که از مسیر خود منحرف شده بود و ارزش ها وارونه جلوه کرده بود را نجات داده و به مسیر اصلی خود باز گردانید.
"دولت جدید تدبیر و امید" در طول 2 سال گذشته توانست در مذاکرات هسته ای با قدرت های جهانی، "حق غنی سازی هسته ای" که قبلا انکار می شد را از زبان خود آنها به رسمیت شناخته شود و "در حقیقت دنیا در مقابل حقوق مردم ایران تسلیم شد و سایه جنگ و تحریم به کنار رفت". از حضرت عالی می خواهیم به دولت مردان تدبیر و امید تاکید فرمایند تا در کنار توجه به امور و مسائل اقتصادی زیربنایی، سیاست هایی را اتخاذ نمایند که تاثیر مستقیم آن روی زندگی مردم و جوانان ملموس باشد. "امروز جوان های عزیز ما نیاز به اشتغال و امید به زندگی دارند". بیکاری آنها، همه را رنج می دهد.
هم چنین این هاشمی رفسنجانی بود که پس از "حوادث تلخ و عبرت آموز انتخابات ریاست جمهوری سال 1388"، لنگرگاه انقلاب اسلامی و کشور شد و به همراه رهبری، کشور و نظام را از این تلاطم نیز عبور داد. او علیرغم این که اجازه ورود به انتخابات ریاست جمهوری خرداد سال 1392 را پیدا نکرد، ولی با شکیبایی و از خودگذشتگی اش که ناشی از شخصیت، دلسوزی، طرز فکر و پیشینه اش می باشد، موجبات روی کارآمدن دولت جدید تدبیر و امید را فراهم کرد. تحمل رنج های خانواده مجاهدش نیز ناشی از همین خصیصه می باشد.
امروز نیز هدف بدخواهان و کج اندیشان، جدایی افکندن میان حضرت عالی و رهبری است که باز هم با درایت شما نقش بر آب شده و ناکام مانده است. در پایان از خداوند قادر درخواست داریم بر عمر حضرت عالی و رهبری معظم انقلاب، آنقدر بیفزاید تا بتوانید کشتی این نظام و کشور ایران را از تلاطم های پیش رو به سمت ساحل نجات هدایت کنید و آن چنان که امام خمینی (ره) وصیت فرمودند " نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد " انشاالله،
از این که حوصله به خرج دادید و گوش کردید و وقت دادید تشکر می کنم. از حضار محترم نیز سپاس گذارم.
 
بستن http://www.modarair.com/news/مقالات-مدیر-سایت/موحدی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496069     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: