نام شما:
ایمیل مقصد:

 از آن جا که در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما خدمت به خلق خدا، عبادت محسوب می شود، تجربیات و آن چه را که در این 55 سال کسب نموده ام، با کمال افتخار و تمایل در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت خانواده، جامعه و کشورم قرار دهم.

از آن جا که در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما خدمت به خلق خدا، عبادت محسوب می شود، تجربیات و آن چه را که در این 55 سال کسب نموده ام، با کمال افتخار و تمایل در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت خانواده، جامعه و کشورم قرار دهم.


گروه: رویکرد مدارا، مروت و تدبیر
تاریخ درج: 1395/4/28
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 4

به نام او که هستی بخش عالم است.
اول مرداد ماه سال 1340، یعنی 55 سال قبل اراده پروردگارم بر این تعلق گرفت که در دامن پاک مادری که همیشه برایم مظهر شکوه، شکیبایی و زیبایی بود و از نسل پدری که راست گویی، بی ریایی و رزق حلال را از او یاد گرفته و به یادگار همراه خود، همسر و فرزندانم داشته باشم، پا در صحنه زندگی و جهان آفرینش گذاشته و زندگی ساز شوم. می توان به وضوح دریافت که خالق عالم و آدم، ما را از عدم و نیستی به عالم وجود و هستی آورده است و با نیروی خرد و دانش، آدمی را سرور موجودات جهان قرار داد و به سایر موجودات عالم، برتری و فضیلت بخشید. 55 سال از آن لحظه و ایام خوش و خرم گذشت. فراز و نشیب های تلخ و شیرینش، تجربه زندگی پر از حوادث، کامیابی ها و ناکامی های من را تشکیل داده است. هنگامی که به گذشته و حال خود نگاه می کنم، گویی 200 سال زندگی کرده ام. زیرا ظرف زمانی 55 سال، گنجایش این همه بالا و پایین را نداشته است. خاطرات و خطرات راه پر تلاطم در مسیر زندگی ام این باور را در اندیشه و قلب من فروزان و زنده نگاه داشته است که پروردگارم در تمامی لحظات حساس و سرنوشت ساز در کنار من و خانواده پر رنج و تلاشم بوده است. از خداوند متعال و منان خواسته و می خواهم که در باقیمانده عمرم فرصت رفع خطاها، گناهان و اشتباهات گذشته را به من اعطا کند تا اگر حق الناسی بر دوش من مانده است، آن را تمام و کمال ادا کنم و رضایت خالق را از طریق جلب رضایت مخلوق و بندگان خدا، از آن خود نمایم. از آن جا که در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما خدمت به خلق خدا، عبادت محسوب می شود، تجربیات و آن چه را که در این 55 سال کسب نموده ام، با کمال افتخار و تمایل در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت خانواده، جامعه و کشورم قرار دهم.
هنگامی که در دی ماه سال 1394 برای معالجه قلب مجروح و رنجورم راهی بیمارستان امام رضا(ع) شدم و در لحظه، لحظه های غیر قابل وصف آن شاهد تداوم طپش قلبم به امر پروردگار بودم. به این فکر فرو رفتم، که برابر یافته های علمی سیگنال های ارسالی از قلب و نبض آدمی در واقع مغز را رهبری می کند. یعنی مغز تحت فرمان قلب است و به همین خاطر تا قلب می طپد انسان قادر است به حیات خویش ادامه دهد. از او می خواهم تمامی کسانی را که قلبشان برای آزادی، عدالت، اخلاق، انصاف، رشد، پیشرفت، امنیت و معنویت سایر انسان ها می طپد را یاری و حمایت نماید و نعمت های لایزال خودش را بر آن ها و ما و فرزندانمان فزونی دهد. آمین، ان شاالله/ حمیدرضا موحدی زاده، 29 تیر ماه سال 1395

بستن http://www.modarair.com/news/مقالات-مدیر-سایت/1395-05-26-22-54-12.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497604     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: