نام شما:
ایمیل مقصد:

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فردوسی گفت: ما در دانشگاه مایل نیستیم حتی یک نشریه دانشجویی تعطیل شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فردوسی گفت: ما در دانشگاه مایل نیستیم حتی یک نشریه دانشجویی تعطیل شود.


گروه: دانشگاه، مدارا و کرسی های آزاد
تاریخ درج: 1395/9/6
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، دکتر علی یوسفی امروز دوم آذرماه در اختتامیه شانزدهمین جشنواره نشریات دانشگاه فردوسی مشهد، با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه نشریات با محدودیت‌هایی روبه‌رو است، اظهار کرد: ما در دانشگاه مایل نیستیم حتی یک نشریه دانشجویی تعطیل شود. عمدتا هیچ نشریه‌ای را محدود نکرده‌‌ایم و اگر تخلفی صورت گرفته که باعث اعتراض شده، تنها به تذکر اکتفا کرده‌ایم.  
 
وی با بیان اینکه تجربه اجتماعی در حوزه‌ی قلم و نشریات از هر  نوع فعالیت فرهنگی تاثیرگذارتر و ماندگارتر است، تصریح کرد: ریسک در نوشتن بالا است و گاهی افراد با محدودیت‌ها و حساسیت‌هایی روبه‌رو می‌شوند، با این وجود دانشجویان از روی مسئولیت و علاقه‌مندی دست به تحریر می‌برند.
 
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فردوسی با اشاره به آیین‌نامه نشریات در دانشگاه فردوسی، عنوان کرد: دانشگاه به ازای هر دانشجو می‌تواند نشریه داشته باشد. هر فردی که تفکر قابل استفاده‌ای برای دیگران دارد، می‌تواند آن را در یک صفحه و لوگوی مشخص در اختیار دیگران قرار دهد؛ اما توصیه ما این است که به شکل گروهی اقدام و تداوم یابد. 
 
یوسفی با بیان اینکه مزیت نشریه این است که افکار ‌ پخته و مخفی را در معرض توجه دیگران قرار می‌دهد، افزود: افراد بسیاری هستند که ایده‌های خوبی دارند اما دیگران از آن مطلع نمی‌شوند؛ زیرا نوشتن، انتقال ایده‌ و در معرض قضاوت قرار دادن، کار راحتی نیست.
بستن http://www.modarair.com/news/فردوسی/فردوسی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497925     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: