نام شما:
ایمیل مقصد:

پیام تبریک جمعیت زنان مسلمان نو اندیش به مناسبت توافق هسته‌ای

پیام تبریک جمعیت زنان مسلمان نو اندیش به مناسبت توافق هسته‌ای


گروه: اعتدال، مدارا و امید به اصلاح
تاریخ درج: 1394/4/29
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

جمعیت زنان مسلمان نو اندیش به مناسبت توافق تاریخی هسته ای بین ایران و کشورهای 5+1 پیام تبریکی را خطاب به مردم ایران صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:
ملت شریف و آگاه ایران! زنان ومردانی که در بزنگاهی تاریخی و سرنوشت ساز ، با حضور آگاهانه و به موقع خود در 24 خرداد1392به آیه شریفه "ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر ما بانفسهم" عینیت بخشیدید و با رای خود ثابت کردید که بهترین گزینه برای اصلاح رویه ها و تغییر رویکردها و نیز حفظ کشور از بحران های رو به افزایش، فرصت انتخابات وبهره گیری از ظرفیت بی بدیلی است که قانون اساسی در اختیار شهروندان نظام جمهوری اسلامی قرار داده است.
دولت تدبیر و امید که با شعار تنش زدایی و تعامل سازنده با جامعه بین المللی و گشودن قفل هایی که میراث هشت سال بی تدبیری بود، با رای قاطع شما مردم آگاه بر مصدر امور نشست، اکنون اولین ثمره این خرد ورزی و تنش زدایی را در قالب توافقی تاریخی به منصه ظهور رسانده است توافقی که نتیجه تدبیر و رویکرد مبتنی بر گفت وگو و اعتماد سازی و تلاش دولتمردانی بود که پس از 23 ماه مذاکره نفس گیر ثابت کردند، این ایران است که در پی صلح فراگیر در جامعه جهانی است و قاطعانه از حقوق و مطالبه ولی نعمتان انقلاب اسلامی نیز دفاع می کند.
بدون تردید نه تنها این توافق نقطه عطفی در تاریخ تحولات ایران محسوب می­‌شود ، بلکه زمینه ساز صلح و دورکردن خاور میانه از افراط گرایی و آسیب بیشتر و نیز متضمن وحدت داخلی و منافع ملی کشور عزیز مان ایران خواهد بود.
جمعیت زنان مسلمان نو اندیش ضمن قدردانی از تلاش های هیئت توانمند دیپلماتیک ایران ، این پیروزی را به مردم آگاه ایران تبریک گفته ، از دولت تدبیرو امید انتظار دارد ، الزامات جریان سازی این تعامل و گفت و گو را در فضای داخلی کشور برای رفع کدورت ها و کاهش تنش ها و گشایش‌های مورد انتظار قاطبه ملت ایران فراهم آورد.
جمعیت زنان مسلمان نو اندیش
بستن http://www.modarair.com/news/تدبیر/جمعیت-زنان.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497603     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: