نام شما:
ایمیل مقصد:

مقام‌های کشورهای مختلف همدردی و نگرانی خود را نسبت به حادثه‌های مرگبار در پاریس اعلام کردند.

مقام‌های کشورهای مختلف همدردی و نگرانی خود را نسبت به حادثه‌های مرگبار در پاریس اعلام کردند.


گروه: اخبار، نگاه وتحولات بین المللی
تاریخ درج: 1394/8/23
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مقام‌های کشورهای مختلف با ابراز نگرانی از وضعیت بحرانی فرانسه در پی انفجار‌ها و تیراندازی در نقاط مختلف پاریس، همدردی و حمایت خود را با مردم این کشور اعلام کردند.

«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در پیامی به مقام‌های فرانسه اعلام کرد که ایالات متحده همواره در کنار این کشور می‌ایستد و از هیچ اقدامی برای اجرای عدالت درباره حمله کنندگان فروگذاری نمی‌کند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه نیز با ابراز همدردی خود با مردم فرانسه، آمادگی این کشور برای هر گونه کمک رسانی و انجام روند تحقیق و بازرسی را اعلام کرد.

«دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس و «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر در این کشور با اطلاع درباره حمله‌های پاریس، ابراز نگرانی و تعجب کردند.

کامرون در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «از رویدادهای امشب پاریس بسیار متعجب شدم. ذهن و دعاهای ما همراه با مردم فرانسه است. هر اقدامی که لازم باشد برای کمک انجام می‌دهیم.»

مسئولان وزارت خارجه آلمان نیز به نقل از «فرانک والتر اشتاینمایر» وزیرخارجه این کشور با ابراز تعجب و نگرانی خود درباره حادثه‌های پاریس، اعلام کردند که در کنار فرانسه هستند.

مقام‌های ریاست جمهوری مصر نیز حمله‌های پاریس را محکوم کردند.

6

دو انفجار در ورزشگاه پاریس و چندین مورد تیراندازی در یک رستوران، یک مرکز خرید و یک سالن نمایش در پاریس که در آخرین ساعات روز گذشته –جمعه- رخ دادند، دست کم ۶۰ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشتند.

5

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-بین-المللی/پاریس.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498292     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: