نام شما:
ایمیل مقصد:

مردم جهان درباره ایران چگونه فکر می‌کنند ؟

مردم جهان درباره ایران چگونه فکر می‌کنند ؟


گروه: اخبار، نگاه وتحولات بین المللی
تاریخ درج: 1391/10/26
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

 

گروه جامعه: موسسه نظر سنجی "پیو" (pew) در نظرسنجی خود از میان مردم کشورهای مختلف نظر آنها را درباره ایران مورد ارزیابی و سنجش قرار داده است.
مردم جهان درباره ایران چگونه فکر می‌کنند؟
بر اساس یافته‌هاي این نظر سنجی مردم پاکستان بیشترین احساس مثبت را نسبت به ایران دارند و آلمانی‌ها منفی‌ترین نظر را در باره ایران دارند. ۷۶ درصد از پاکستانی‌هاي شرکت کننده در این نظر سنجی گفته‌اند که نظر مثبتی نسبت به ایران دارند، در حالی که ۹۱ درصد از آلمانی‌ها گفته‌اند که نظر منفی نسبت به ایران دارند. پس از پاکستانی‌ها، مردم لبنان و تونس با ۳۹ درصد در رده دوم و سوم دوستداران ایران قرار گرفته اند. روسیه و یونان و ترکیه نیز به ترتیب با ۳۶ ، ۲۷ و ۲۶ درصد در رده‌هاي چهارم و ششم این نظر سنجی قرار گرفتند.
مردم آمریکا با ۱۳ درصد نظر مثبت نسبت به ایران در رده هفدهم قرار گرفته‌اند و مردم ایتالیا با ۵ درصد احساس مثبت نسبت به ایران در جایگاه ۲۱ (آخر) قرار دارند. همچنین بر اساس نظر سنجی موسسه پیو مردم آلمان با ۹۱ درصد نظر منفی نسبت به ایران در جهان بیشترین احساس منفی را نسبت به ایران دارند و پس از آلمان ، مردم فرانسه و ایتالیا به ترتیب با ۸۶ و ۸۵ درصد منفی ترین نظر را نسبت به ایران داشته اند.در این لیست مردم آمریکا با ۶۸ درصد نظر منفی نسبت به ایران در جایگاه ۱۲ قرار گرفته‌اند و مصری‌ها هم با ۷۶ درصد نظر منفی نسبت به ایران در رده هشتم قرار دارند.
مردم پاکستان اما در این لیست در رده آخر (۲۱) قرار دارند و تنها ۸ درصد از پاکستانی‌ها اعلام کرده‌اند که نظر منفی نسبت به ایران دارند. مردم چین با ۶۲ درصد نظر منفی نسبت به ایران در رده چهاردهم این لیست هستند.

 

Share/Save/Bookmark

 

مرجع :عصرايران
 
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۱۵:۰۰:۴۶
خوب این آمار نشان میدهد که در امر منزوی سازی دنیا موفق بودیم و باید بابت این مسئله یک خسته نباشید به مسئولین محترم بدهکار باشیم !!!
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۱۵:۴۶:۴۴
الان میان استکبار جهانی و کهکشانی و آمریکا و اسرائیل و رژیم مریخ رو در این آمار دخیل میدونن و اونو زیر سوال میبرن!
 
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۱۶:۲۸:۳۳
چرا؟
 
حسین
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۱۷:۳۶:۰۷
خوب چرا به جای این 76 و 80 و 21 و 50 و ... نظر مثبت مردم جهان نسبت به ایران 100 درصد نباشه ها ؟
 
Germany
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۲۱:۰۱:۵۰
کوروش بیدار شو وقت خواب نیست .. ...
 
Germany
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۲۱:۰۲:۴۸
متاسفم خیلی ناراحت شدم که نظر مردم دنیا رو در مورد کشورم اینقدر پایین دیم . باید یه فکری کرد تا همه حس بهتری نسبت به ایران و ایرانی داشته باشن .
 
فرزند انقلاب
۱۳۹۱-۱۰-۲۵ ۲۳:۵۱:۰۰
نظر خودمان نسبت به جایگاه علمی، اجتماعی ، فرهنگی و حتی اعتقادات مذهبی جامعه چیست ؟ در سالهای اخیر در کدام زمینه پیشرفت و در چه مسیری پسرفت داشته ایم . با خودمان و مردممان صادق باشیم .
 
۱۳۹۱-۱۰-۲۶ ۰۰:۲۲:۳۹
کاش واقعا یه نظر سنجی هم برای ما بزارن ببینیم واقعا خودمون نسبت به خودمون چه احساسی داریم
 
۱۳۹۱-۱۰-۲۶ ۰۹:۰۹:۴۳
منم به عنوان يك ايراني نظرم نسبت به ايران منفي هست چه برسه به بقيه كشورها
بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-بین-المللی/مردم-جهان.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 498202     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: