نام شما:
ایمیل مقصد:

پیروزی مجدد نتانیاهو در انتخابات اسرائیل

پیروزی مجدد نتانیاهو در انتخابات اسرائیل


گروه: اخبار، نگاه وتحولات بین المللی
تاریخ درج: 1391/11/4
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

 

گروه بين‌الملل: پس از مشخص شدن نتايج اوليه انتخابات پارلمانی اسراييل، بنیامین نتانیاهو در سخنانی به مناسبت پیروزی ائتلاف تحت رهبری‌اش گفت: جلوگیری از کسب سلاح هسته ای توسط ایران، چالش اصلی کابینه آینده اسرائیل است.
پیروزی مجدد نتانیاهو در انتخابات اسرائیل
نتانیاهو گفت: ائتلاف تحت رهبری او توانسته است در انتخابات دیروز سه شنبه، بیشترین کرسی های پارلمان را کسب کند اما هنوز دستگاه های رسمی نتایج انتخابات را اعلام نکرده اند. با پیروزی ائتلاف تحت رهبری نتانیاهو در انتخابات پارلمانی اسرائیل، او دوباره به عنوان نخست وزیر معرفی خواهد شد و کابینه آینده را تشکیل خواهد داد.

نتانیاهو افزود: کابینه ای که آن را تشکیل مي‌دهیم بر سه مبنای اصلی، استوار خواهد بود. نخست، قدرت نظامی برای مقابله با چالش های بزرگ که با آنها روبه رو هستیم. چالش نخست برای اسرائیل منع ایران از دست یابی به سلاح هسته ای است. این چالش از قبل وجود داشت و هم اکنون وجود دارد.

نتانیاهو افزود: نقطه مهم، تقویت امنیت اسرائیل است تا بتواند با خطراتی که اسرائیل را تهدید مي‌کنند مقابله کند. مهمترین این خطرات که امنیت اسرائیل را تهدید مي‌کند دست یابی ایران به سلاح اتمی است.

نتانیاهو در راس ائتلاف راستگرای "لیکود بیتنا" در انتخابات پارلمانی شرکت کرد و توانست با کسب بیشترین تعداد از کرسی های پارلمان (کنیست)، در انتخابات به پیروزی برسد. این ائتلاف متشکل از دو حزب راستگرای لیکود به رهبری نتانیاهو نخست وزیر فعلی و حزب راستگرای تندروی "اسرائیل بیتنا" به رهبری افیگیدور لیبرمن وزیر خارجه مستعفی است.
بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-بین-المللی/انتخابات-اسرائیل.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 496092     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: