نام شما:
ایمیل مقصد:

 ۶۸ درصد شهروندان آمریکایی از مذاکرات دیپلماتیک مستقیم با ایران حمایت می‌کنند.

۶۸ درصد شهروندان آمریکایی از مذاکرات دیپلماتیک مستقیم با ایران حمایت می‌کنند.


گروه: اخبار، نگاه وتحولات بین المللی
تاریخ درج: 1393/12/27
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 0

گروه بین‌الملل: نتایج یک نظرسنجی تازه که توسط سی‌ان‌ان و او.آر.سی اینترنشنال انجام شده نشان می‌دهد که ۶۸ درصد شهروندان آمریکایی از مذاکرات دیپلماتیک مستقیم با ایران حمایت می‌کنند.به گزارش بی بی سی، با این حال کمتر از نیمی از آنها معتقدند که ۴۷ سناتوری که نامه هشدار آمیز خطاب به مقامات ایران را امضاء کرده بودند، زیاده روی کرده‌اند و کمتر از ۴۰ درصد عقیده دارند که این نامه به روند مذاکرات آسیب زده است.

نتایج این نظرسنجی همزمان با مذاکرات مقامات عالی‌رتبه دو کشور در سوئیس منتشر شده است. محمدجواد ظریف و جان کری، وزیران امور خارجه ایران و آمریکا به همراه علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا صبح امروز در شهر لوزان مذاکرات خود را ادامه دادند.

جن ساکی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مذاکره دیروز را جدی، پرمحتوا و مشکل اما سازنده توصیف کرد. دور تازه مذاکرات در عین حال فرصتی برای دو طرف خواهد بود که اثر احتمالی بروز اختلافات اخیر میان جمهوری‌خواهان و دولت آمریکا را بر روند مذاکرات بسنجند. این در حالی است که نظرسنجی تازه سی‌ان‌ان و او.آر.سی اینترنشنال نشان داده است که ۳۹ درصد پاسخ دهندگان، نامه هشدار آمیز سناتورها به رهبران ایران را واکنشی مناسب به روند مذاکرات دانسته‌اند.

بستن http://www.modarair.com/news/اخبار-بین-المللی/آمریکایی.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط:
بازديد کل : 497819     
تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به سايت بنياد مدارا و تدبير مردم ایران ( تأسیس: سال 1384 ) می باشد.
نام شما:
ایمیل مقصد: